9 Haziran 2011 Perşembe

Elmalı Turtada Güncelleme Var


Bu elmalı tart daha önceden de tarifini paylaştığım bir tart aslında. Sadece yeni fotoğraflar çektikçe onları da buraya ekleyeyim istiyorum. Böyle yıllar geçtikçe habire eski tariflere yeni görüntüler ekleyerek kendimizi de ne kadar geliştirdiğimiz görmüş oluruz bir şekilde. Okuyucular da arşivde kaybolmuş tarifleri hatırlamış olurlar. Sevdim bu mantığı. Tarif kayınvalideme ait, eşimin çocukluğundan aklında kalan lezzetlerden. Ben de küçük adama böyle aklına kazınan lezzetler bırakırım umarım.

2 yorum:

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Küçük adamın sevgiyle hatırlayacağı, gelininin yapacağı lezzetler olacaktır eminim. Bu arada Devletşah'la yaptığın çekimde saçları uzunmuş. O da güzelmiş :)

Unknown dedi ki...

Yasemin yaparak bana da ikram edersen ben de hafızama bu tadı yemin ediyorum hiç çıkmamacasına kazırım nefis görünüyor