1 Ağustos 2008 Cuma

Karadeniz Kadını*


Kısmetse yarın sabah erkenden Karadeniz’e doğru yola çıkıyoruz.Bu benim 3.gidişim olacak,ilk defa yıllar önce ailemle,ikincisinde de yeni evliyken eşimle beraber gitmiştim. Fakat bu defa bir fark var,Tuğra beyciğim ilk defa babasının memleketini,Rize'yi görecek inşallah.Orada da bol bol gezebilelim diye bu defa arabayla gitmeye karar verdik hayli uzun yola rağmen.Artık geze geze, göre göre gideceğiz güzel Karadeniz sahillerini.
Bu yıl Tuğra ile ikinci uzun yolumuz olacak,ilk seferki gibi uslu bir küçük adam olmasını diliyorum.Umarım kazasız belasız bir yolculuk ve hastalıksız bir tatil olur.Tabii bir de çok fazla yağmur yağmasın.Küresel ısınma falan filan tamam ama yağmurda da tatil hiç hoş olmuyor napıyım?Lap topum yanımda olacak fakat tarif ekleyemem sanırım,arada sizleri ziyarete gelirim.Gezdiğim gördüğüm her yeri, yediğim içtiğim her şeyi fotoğraflayacağım bu defa. Döndüğümde de inşallah sizlerle paylaşacağım kısmet olursa. Hepinizi ve blogumu çok özleyeceğim. Görüşmek üzere,hepiniz sevgiyle kalın…


*Karadeniz Kadını isimli bu fotoğraf internetten alınmıştır.
Yorumu olan var mı?

11 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin, fotoğrafı görür görmez içim titredi, öyle duygulandım ki.. Çok sevindim Karadeniz'e gidiyor olmana, Uğurböceği de yeni döndü, ikinizin de fotoğraflarına bol bol bakıp hasret gideririm ben de.. Öyle özledim ki.. Şimdi gözlerimi kapatıp o yeşili hayal edeceğim.. İyi tatiller ve kazasız belasız bir yolculuk diliyorum, kendine çok iyi bak.. Benim için de gez oraları :)

Adsız dedi ki...

Yasemincim, sana iyi tatiller, iyi gezmeler, iyi eğlenceler. Umarim oglunda bir sorun çıkarmaz, uzun yok cünkü. Bak simdi cok ozendim ben sana. Ne güzeldir simdi karadeniz :)tadini cikar :)

Sevgilerimle

neslihan erzincan özgür dedi ki...

iyi tatiller diliyorum ve yolunuz Giresun'dan geçecek,güzel şehrimize bir bakın derim:-)sevgiler

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canım arkadaşım, sana iyi tatiller ailecek. Gelince görüşebilmek ümidiyle...Tuğra Paşa'yı öp benim için.

mutfaktelaşı dedi ki...

karadenizi gezmeyi bende çok istiyorum ama çok uzak.çocuklar biraz büyürse gideriz inşallah.yolunuz açık olsun, iyi tatiller.

zero dedi ki...

Sevgili Yasemin, şöyle ailecek en güzelinden bir tatil yapıp sonsuz bir enerjiyle dönün yuvanıza. Karedeniz'in yaylalarına, yeşiline, suyuna, toprağına da benden de selamlar ilet lütfen. Paylaşımlarını dört gözle bekliyor olacağım. Bir de öyle bir resim seçmişsin ki, dakikalarca öylece durup baktım fotoğrafa. Özlem, imrenme, saygı, sevgi, hüzün, sevinç, hepsi birden vardı bu bakışın içerinde.
Sonsuz Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Yasemincim ben geldim sen gidiyorsun tatilin keyfini çıkar öpücükler kocamannn

:)den dedi ki...

Yaseminciğim size iyi tatiller. Karadeniz'i çok istememe rağmen bir türlü görmek kısmet olmadı. Lütfen bol bol fotoğraf çek ve bize ekranlarımızdanda olsa bir Karadeniz turu yaptır.
Heyecanla fotoğraflarını ve yazılarını bekliyorum.
Sevgiler...

Hobi Sepeti dedi ki...

Karadeniz yemyeşil bir cennet,ben Ordu'ya kadar gidebildim,asıl ordan ötesini çok merak ediyorum ama bir türlü fırsat olmadı.Bizim yerimize de gezin artık.
İyi tatiller.

Tijen dedi ki...

Bekliyoruz güzel yazıları, fotoğrafları. Trize'nin telefonunu vermiştim, istersen gitmeden önce ara yine de. Mevsimi gelmemiş olabilir. Gerçi onlar mevsiminde çok alıp donduruyoruz diyorlardı ya...

zero dedi ki...

Yasemincim ilgin için teşekkür ederim. Çok şükür ciddi bir sağlık sorunum yok ama 6 aylık sıkı bir diyetle çözülecek iyişallah. Bazı değerlerim çok düşük çıktığı için bağışıklık sistemim bana küçük bir şaka yaptı ne yazık ki:) 6 ay boyunca çok sevdiğim siyah çay, zeytinyağlı peynirli domatesli leziz sabah kahvaltılarım vs daha bir çok şey haram bana. Tam bir çay tiryakisi olarak en acısı da çay yasağı oldu. Vücuttaki demir oranını düşürdüğü için ayrıldık kısa süreliğine (umarım:)).

Ben de dört gözle senin Karadeniz yazılarını bekliyorum Yasemincim. Bugün küçük mutluluklarla ilgili bir yazı yazdım da, bir küçük mutluluk da senin yazılarını okumak olacak benim için:) Fazla bekletme lütfen:)
Sevgiler