5 Haziran 2008 Perşembe

Lahana Çorbası Diyeti ile Yağlarınızı Yakın,Sonucuna İnanamayacaksınız.

























Dün kızkardeşim bana bir mail atmış,internetten müthiş bir diyet çorbası tarifi aldığını söylemiş.Bana da blogumda yayınlamam için ısrar etti.Aslında kendim denemeden yayınlamak da istemedim ama biraz araştırınca gerçekten sonuçlarının mucize gibi olduğunu gördüm.Elbette doğru şekilde uygulandığı taktirde.Neslihan sanırım bugün başlayacak diyete ve ben döndüğümde ne kadar kilo verdiğini yayınlayacağım burda.Böylece benim yerime denemiş olacak.Ben de kısmetse dönüşte yaparım.Birkaç hafta önce olsaydı çok işime yarayacaktı aslında,tatile de kilo vermiş olarak giderdim ama neyse Ağustos tatilimize inşallah.

Tarifi aynen bana geldiği şekliyle hiç değişiklik yapmadan yazıyorum.



Lahana Çorbası Diyeti Yağ Yakma Diyeti


Bu diyet programı ABD'deki Minneapolis Mayo Klinik'de hazırlanmıştır.

*Çok kilolu kalp hastalarının ameliyattan önce çabuk olarak kilo vermeleri için hazırlanmış olup, programa uyulduğunda mükemmel ve sağlıklı bir diyettir. Bu diyet hızlı bir yağ yakma diyetidir ve daha önce almış olduğunuz fazla kalori bu diyetle yakılır.




*Diyet, vücudu zararlı maddelerden arındırıp, kendinizi daha sağlıklı hissetmenizi de sağlar. Vücuttaki yağları yakma amaçlı olduğundan kesinlikle alkol alınmamalı alkol, diyet bittikten ancak 24 saat sonra alınabilir.


Kullanmakta olduğunuz ilaçlar varsa diyete engel değildir.
* Yağ yakıcı çorba, bu diyetin anahtarıdır. Ne kadar
çok yerseniz o kadar çok kilo verirsiniz.
* Diyete tam olarak uyarsanız haftada 4,5 ila 8 kilo arasında kilo verirsiniz.
* Diyet süresince sadece belirtilen günlerde önerilen yiyecekler yenecektir.
* Bir haftada 6,5 - 7 kilo verirseniz diyete 2 gün ara veriniz. Daha sonra tekrar başlayabilirsiniz.
* Diyette değilseniz çorbayı içmeyin.



Yağ yakıcı çorba tarifi:

1 orta boy beyaz lahana,
6 sap taze yeşil soğan,
1-2 domates,
2 yeşil biber,
1 demet maydanoz.
1 adet kereviz de konulabilir


Bu mevsimde kereviz ve lahana bulamayanlar için 3M Migroslarda olduğunu da söyleyelim bari.

Hazırlanışı:

Sebzeleri küçük küçük kestikten sonra bir tencereye
atın ve üstünü örtene kadar su ilave edin. Tuz, biber
veya etsuyu tableti kullanabilirsiniz.

10 dakika hızlı ateşte kaynattıktan sonra, sebzeler iyice yumuşayıncaya kadar pişirin.

*Bu çorba her acıktığınızda yenebilir. İstediğiniz kadar
ve istediğiniz zaman yiyebilirsiniz.Ne kadar çok yerseniz
o kadar çok kilo kaybedersiniz.

*Çok uzun süre bu çorba yenirse beslenme bozukluğuna
yol açar. Bu yüzden diyette belirtildiği gibi, diğer yiyeceklerle beraber yenmesi gerekir.

Diyet Planı

*1.gün:Çorba ve meyve günü:

Muz hariç her türlü meyveyi yiyebilirsiniz. Ancak unutmayınızki, kavun ve karpuz diğer meyvalardan daha kalorilidir.
İçecek olarak; tatlandırıcısız çay, kahve ve bol su için.
Çay ve kahveye süt ve şeker asla koymayınız.

*2. Gün:Çorba ve sebze günü:

Çorbanın yanında her türlü sebzeyi yiyebilirsiniz. Çiğ, haşlanmış veya konserve her türlü sebzeyi özellikle yapraklı sebzeleri yiyebilirsiniz.
Kuru fasulye, bezelye ve mısırdan uzak durun.
Akşam yemeğinde kendinize bir ödül olarak tereyağlı, haşlanmış veya fırınlanmış patates hazırlayın.
Bu gün hiç meyve yemeyiniz.

*3. Gün:Çorba, meyve ve sebze günü:

İstediğiniz kadar çorba, meyve ve sebze yiyebilirsiniz.

Üç gün boyunca diyete tam olarak uyup, kendinizi
hiç aldatmadıysanız 2,5 - 3 kilo vermiş olmanız gerekmektedir.

*4.Gün:Çorba, meyve ve Sebze günü(muz ve yağsız süt dahil):

Muz ve yağsız süt bugün serbest.
Çorbayla beraber en çok 3 muz ve istediğiniz kadar
yağsız süt içebilirsiniz.
Muz ve süt vücudunuza yüksek karbonhidrat sağlayacak. Tatlı ihtiyacınızı azaltmak için bugün vücudunuzun
potasyum, karbonhidrat, protein ve kalsiyuma ihtiyacı olacak.
İstediğiniz kadar çorba, meyve, sebze yiyebilirsiniz.
(Dikkat en fazla 3 muz)

*5. Gün:Et, Domates ve Çorba günü:

Bugün kırmızı et(sığır) yiyebilirsiniz. Gün boyunca
300-600 gram et (dört biftek) ve istediğiniz kadar
domates yiyebilirsiniz.
Bugün vücudunuzun ürik asitten temizlemek için 6-8 bardak su içiniz.
Bugün çorbayı sadece bir kere içiniz.

*6. Gün:Et, yeşil yapraklı Sebze ve Çorba günü:

İstadiğiniz kadar et ve sebze yiyebilirsiniz.
2-3 parça et ve sebze yiyebilirsiniz.
Patates yok. Çorba en az bir kere içilecek.

*7. Gün:Kepekli Pirinç, Meyve suyu, Sebze ve Çorba günü:

Kepekli pirinç, tatlandırılmamış meyve suları ve
istediğiniz kadar sebze yiyebilirsiniz. Pirinci çorbaya koyabilir veya sebzeye karıştırabilirsiniz.

Yedinci gün sonunda aldatmaca yapmadıysanız
4,5 ile 8 kilo arasında vermiş olacaksınız.

* Et, verilen günde mutlaka yenmeli çünkü vücudun
yüksek proteine ihtiyacı var.
* Gazlı içecekler (maden suyu dahil) yasaktır.
* Bol bol su içiniz.
* Yağsız süt, sadece önerilen günde içilecek. Çay ve
kahveye koymayınız.
* Yeşil yapraklı sebzeler-salata-lahana-ıspanak-brokoli
çok yararlı.
* Greyfurt çok iyi.
* Patates gününde(2. gün) doğranmış soğan, domates, tereyağı, biber ve tuz ilave edebilirsiniz.

Diyetin en kötü günü 2.günüdür. Bundan sonra kilo
vermeye başladığınızda motivasyonunuz artacaktır.

3.gün sonunda isterseniz diyeti bitirebilirsiniz.

Önemli Not: Diyet 7 günlük yapıldıktan sonra 2-3
gün ara verilmeli. Ara verildiği günlerde yine hafif yiyecekler yenmeli aşırıya kaçılmamalıdır.



Not:fotoğraflar internetten alınmıştır.

Yorumları burdan alalım.

70 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam, Neslihan ben :)
Arkadaşlar malzemleri aldım ve cumartesi sabahı inşallah start alacağım.
Başladıktantan 3 gün sonra size ilk raporumu yazarım.
Ehh artik bana bol sanslar.

zarpandit dedi ki...

benim yerimede tatil yap olurmu:(
bu arada canım bi proje için anket düzenliyoruz blogumda yayınladım tıklarsan sevinirim:)

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Yasemincim çok duydum bu lahana çorbası ve diyetini hiç uygulamadım

Sadece diyet değil sağlıklı yaşam için çok gerekliymiş

İyi tatiller.Bozcaada harikadır. Bol bol tadını çıkartın,bende taşınıp,Bursa'ya gideceğim,gün sayıyorum:)
Benim yerimede bol bol güneşlen.İyi eğlenceler
sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Merhabalar blogunuzu tesadüfen keşfettim. Çok güzel bilgiler var. Bu lahana diyeti sedece kara lahana ile mi yapılıyormuş. yoksa beyaz lahana da kullanılabilir mi? Bilgilendirirseniz çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

Yaseminciğim kusura bakma tekrar soru sorucam ama bu 6 adet soğan kuru soğan mı taze soğan mı? Yanlış almayayım da :)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemincim iyi tatiller. Umarım çok güzel geçer. Tuğra sizi hiç üzmez inşallah.
Sevgiler canım.

Mehves dedi ki...

Ben bu diyeti birkac hafta once yaptim. Corba ilk gunlerde lezzetli gelirken diger gunlerde korkunc gorunmeye basliyor gozunuze. En zor gun sirf sebze olan gun benim kanimca. sabah kahvaltisinda havuc yedim. Ama sonucu super 4kgya yakin verdim. Tum diyetin 1 hafta olmasi da en buyuk motivasyon
iyi sanslar herkese

Adsız dedi ki...

ay ben yaptım yapmaz mıyım neler yapmadım yok bacım tık yok bende

umarım sende fayda sağlar

sevgilerr

egeli dedi ki...

YASEMİN'CİM BEN BU DİYETİ DAHA ÖNCE YAPTIM VE 4 KİLO VERDİM,AMA KUZENİM YAPTI NEREDEYSE HASTANELİK OLUYORDU,SICAK HAVALARDA YAPMIŞTI VE ÇORBA GÜN GEÇTİKÇE BUZDOLABINDA OLMASINA RAĞMEN AĞIRLAŞMIŞ VE BARSAKLARINI FENA HALDE ETKİLEMİŞTİ,ASLINDA ÇORBAYI GÜNLÜK PİŞİRİP YEMEK LAZIM....SEVGİLER

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ablam tatildeyken ben de rejimle ilgili gelişmeleri size aktarmaya başlayayım dedim.
Cumartesi günü başlayacaktım; ancak işlerim yüzünden ancak bugun başlayabildim.
Sabahtan çorbayı yaptım ve öğünümü yedikten sonra sizinle başlaşmak istedim. İtiraf edeyim ki çok iç açıcı bi tadı yok ama arkadaşlar sadece 7 gün ve sonunda 3-4 kilo verilebilecekse için gitsin.

Ve eminim en çok merak ettiğiniz şey de ne kadar kilo verebileceğim, her gün tartılıp sonuçları size yazacağım, bi de benim tartım hem kiloyu hem de yağ oranını gösteriyor ve bu durumda da verilen kiloların yağdan mı yoksa sudan mı gittiğini de hep beraber göreceğiz sanırım.

Eğer benimle beraber başlayanlar varsa, onlara da bol şanslar diliyorum.

Sevgiler, Neslihan.

Adsız dedi ki...

Ben de bugün lahananın yarısı ile yapıp içtim. İçerken üzerine biraz limon sıkıp tuz ekledim tadı çok güzeldi. Ben bir de kabak ekledim. Onun da zayıflatıcı etkisi var. Eklenebiliyormuş internette araştırdığım kadarıyla.günlük yada 2 günlük pişirilmeli bence de...İçer içmez vücutta bir değişim /hafiflik hissediyorsunuz. Şişkinlik azaltıyor kısa sürede.

Adsız dedi ki...

Selamlar,

Tam 2 gün bitti, sonuç : 2 kilo 100 gram :))

Bu iki gün boyunca hiç spora da gitmedim ama bugün ve önümüzdeki günler en az 1 saat spor da yapmayi planlıyorum...

Çorbayı ilk gün içmekte çok zorlandım ve değişik bi taktik izleyip içine kekik, nane, pul biber vs. baharatlar attım, şimdi içerken zevk aldığımı bile söyleyebilirim :)))

Vee çok ilginçdir ki; daha önce yaptığım rejimlerde olduğu gibi açlık krizlerine girmiyorum,,, genelde tok hissediyorum kendimi..

Sevgiler, Neslihan.

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar inanılmaz mucize tam 7 günde tam 5,5 kilo verdim mutlaka uygulayınız dünya varmış kendimi hiç bukadar hafif hissetmemiştim iki üçgün sonra tekrar deneyeceğim selamlar

Adsız dedi ki...

Lahana çorbasını akşam yaptım bugün başlıyorum.İnşallah kilo verdiğimde de sizleri ve çevremdekileri bilgilendireceğim.Şu anda kendimi kobay durumuna koydum.Ben zayıflayınca arkadaşlarım ve eşimde aynı uygulamayı yapacaklar.

Adsız dedi ki...

slm serpil ben sabah ilk işim manava gitmek olucak gittikçe enime doğru genişliyorum inşallah eşimde benimle birlikte bu diyete uyar kalp rahatsızlığı var çünkü doktor kilo ver dedikçe aksine aldı bişey de diyemiyorum çünkü kendine bak dediğnde kalıyorum iyide diyet sonrasını napçaz bakalım hakimiyet sınırsız olmalı pes etmek yok dimi ehh hadi bana kolay gelsin başarırsam muhakkak yazarım..

Adsız dedi ki...

Bugün diyetin 2. günü ilk başta yapamam diye korkmuştum ve çorba hakkında çok ön yargılı davranmıştım ama sanıldığı kadar da kötü bir tadı yok içine limon ve birazda kimyon koyarak çorbayı daha lezzetli bir hale getiriyorum.Dün diyete başladım 61.9 kg gelmiştim bugün sabah tartıldığımdaysa 60.5 i gördüm.İnşallah 1 haftanın sonunda istediğim kiloda olacağım.Herkese başarılar :)

Adsız dedi ki...

peki bayanlar lahanayı bu mevsmde nerede bulacagız. benim çok ihtiyacım var acil yardım

Adsız dedi ki...

ya cok çok çok gec oldu ama ben bu diyeti yeni öğrendim kafama da yattı :) fakat bi sorun var ben bu ayda nereden bulucam beyaz lahanayı? :(( kara lahana var bahçede :) onunla yaparsam eger aynı neticeye ulasabilir miyim? lütfen biri cewap versin :(( acil kilo vermem gerekiyor :(

Adsız dedi ki...

ya lahanayı bu mevsimde nereden bulucam? :( kara lahanayla yapsak oluyo mu? birisi cewap wersin lütfen :(

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Sevgili Adsız okurum :)))

sanırım kara lahana ile aynı sonucu almanız pek mümkün olmaz. ama beyaz lahana ile çok başarılı sonuç alanlar oldu çevremde. pazarlarda belki tek tük bulabilirsiniz. Nerde yaşadığınızı bilmiyorum ama büyük süpermarketlerde de olabilir.

Adsız dedi ki...

Merhaba

Taze sogan yerine normal sogan kullanabilir miyiz


Kubra

Adsız dedi ki...

sogan taze mi normal mi?

Adsız dedi ki...

merhaba
bende lahana corbasi diyetini uyguluyorum bugun ikinci gunum sayilir corbayi gunde kac kase icmem gerektigini bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirim tesekurler

kubra dedi ki...

merhaba
bende lahana corbasi diyetini uyguluyorum bugun ikinci gunum sayilir corbayi gunde kac kase icmem gerektigini bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirim tesekurler

Adsız dedi ki...

merhaba bu çorbayı yaptıktan sonra süzüyormuyuz yoksa blendrdan geciriyormuyuz onu bilemedim

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Kübra bildiğim kadarıyla içebildiğin kadar içmende bir sakınca yok.
diğer soruya gelince evet blenderdan geçirip içiyorsunuz, süzmeden posasıyla.

p.s. ben de mi yapsam acaba :))

Adsız dedi ki...

bu mevsimde lahanayı bulabilirmiyim.2 haftada 12 kilo vermem lazım şuan 70 kiloyum 2 hafta sonra 58 kilo olmam lazım yardımcı olursanız sevinirim.

Kızıl Elma dedi ki...

yorumları neden göremiyorum acaba?

Kızıl Elma dedi ki...

yorumları neden göremiyorum acaba?

Adsız dedi ki...

Ben Benan :)

SeVGi KeLeBeĞi dedi ki...

Hayırlı günler bende akşamdan yaptım çorbayı ve bu sabah başladım hadi bakalım inşallah hayırlısıyla gerisini getiririm bu arada 73 kiloyum bakalım kaç kilo olacağım 1 hafta sonra

Adsız dedi ki...

lahana corbasina basladim bugun ikinci gunum,ilk gun yine icebildim corbayi ama bugun neyapiyorsam icemiyorum diyetimide bozmuyorum salata falan yedim corbayi icmeden olurmu bu diyet ayni sonucu verirmi?!

SeVGi KeLeBeĞi dedi ki...

hayırlı günler arkadaşlar ben sadece 3 gün yapabildim eşimden dolayı buna rağmen 1.5 kg verdim
ama annem harfi harfine uyguladı ve 5 kg verdi

Adsız dedi ki...

Bu gün 4. günüm diyette..2.5 kilo verdim.çorbayı pişirirken tane karabiber koydum biraz.blendırdan geçirdim. soğuk da tüketilebiliyor.çoğunlukla ısıtarak içtim.(büyük bir çorba bardağına koyup.)cuma günü tarife aynen uydum.cumartesi köfte yedim.dün de yarım porsiyon pilav.

Adsız dedi ki...

Bende başlamak istiyorum ama Kimi yerde kuru soğan diyor kimi yerde yeşil soğan diyor kilo verince yazıcam yeniden

Adsız dedi ki...

Bende başlamak istiyorum ama Kimi yerde kuru soğan diyor kimi yerde yeşil soğan diyor kilo verince yazıcam yeniden

Adsız dedi ki...

merhaba.geçen cuma günü başlamıştım.bu gün itibariyle bitiriyorum.küçük bir iki kaçamak dışında uydum.3.5 kilo verdim.anladığım kadarıyla kilo ne kadar fazlaysa o kadar kolay veriliyor.boyum 1.70 kilom 68.5
65 e düştü

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaslar. Ben Azerbaycandan Sakine. Bu gun basladim lahana diyetine. Tadi cok kotu((( Bulyon katsam zayiflarmiyim?

Adsız dedi ki...

ben 2 kez yaptım ve çok faydasını gördüm diyetin bir güzelliğide diyet bittikten sonrada kilo vermeye devam ediyorsunuz.bence mutlaka deneyin ve deneyim olarakta içmekte zorlanan arkadaşlar blenderdan geçirin günlük içeceğinizi ayrı bir kaba koyup içine dövülmüş sarımsak bol limon sıkın ve de kimyon koyun müthiş bir lezzet oluyor.koyu içecek kıvamında olduğundan büyük bardağa koyup kafaya dikin inşallah işinize yarar bol şanslar incecik günler dilerim

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar lahana corbasi diyetine kizimla birlikte yarin baslayacagiz ben 101 kiloyum 1.60 boyundayim kizim ise 87 kilo 1.70 boyunda 1 hafta boyunca kaçamak yapmadan diyeti uygulayacagiz sonuclari sizlerle paylasirim inşallah zayiflariz hepimiz.

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar lahana corbasi diyetine kizimla birlikte yarin baslayacagiz ben 101 kiloyum 1.60 boyundayim kizim ise 87 kilo 1.70 boyunda 1 hafta boyunca kaçamak yapmadan diyeti uygulayacagiz sonuclari sizlerle paylasirim inşallah zayiflariz hepimiz

Adsız dedi ki...

Merhaba arkadaşlar lahana çorba sini sabahtan beri alti kase içtim çok zor içiliyor amadayanacam

Adsız dedi ki...

ben icine knorun sebze corbasında kattım çok lezzetli oldu hem içinde kerevizde var malzemeyi tamamlıyor

Adsız dedi ki...

Annem 3. Gününü bitirdi bugün 101 kilodan 99 a düştü azimle içiyor ama ben yapamadim :(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar, ben bu çorbayı kerevizsiz yaptım. kerevizin kokusunu sevmiyorum. içine hem taze hem kuru soğan koydum. ayrıca domates, havuç ve yeşil biber. bu kadar. biraz sulu yaptım. tadı gayet hoş. içerken içine pup biber, karabiber, nane, kekik koyun. valla gayet güzel oluyor. biraz sulu olduğu için 3-4 kepçe içiyorum bir kerede.

Adsız dedi ki...

merhaba , ben bu diyeti 2 kere uyguladım herseferinde 3 kilo kadar verdim. ama vücudumda etlerimde bir yumuşama oldu. diyet boyunca hiç spor yapmadım. uygulayanlardan vücudunda yumuşama hisseden var mı acaba? yeni uygulayacaklarlara iyi şanslar
arzu

Unknown dedi ki...

fatma ben.arkadaşlar ben bu hafta diyettım başlangıç kilom 66 2. günün sonunda 64 a indim ancak 4.gün sonunda 64.6 kiloydum diyete harfiyen uyuyorum sanırım kilolar birden gitmiyor diyet bitiminden sonra 5 kilo kadar veririm inşallah bu arada sporda yapıyorum.daha once denedim 3 gün kadar uygulayabildim 2 kilo verdim. ama bu kez azimliyim 55 olmak istiyorum.doğum kilolarımı vermeye çalıyorum.ilk gün en zor meyve ve çorba yemekten boğazlarım acıdı biri tatlı biri ekşi fena oldum ama 2.günden sonra kilo kaybı da olunca sevindim

Adsız dedi ki...

İyi günler arkadaşlar. Ben bu diyeti geçen hafta yaptım ve 7 günde 6 kilo verdim. Diyeti yapması zor değil ama daha sonra verilen kiloları almamaya çalışmak zor. Sizce neler yapmalıyım?

Unknown dedi ki...

en son yorum yazan arkadaşımıza bir soru sormak istiyorum 7 gün boyunca çorbanın yanında hangi sebze ve meyveleri ve ne kadar tükettiğini yazabilir mi acaba.(7 günde 6 kilo veren arkadaşımız)

Adsız dedi ki...

Buse
Benim bugün üçüncü günüm 77.7 kiloydum. Sabah 76,4 tu yarın sabah kac olucam merak içinde bekliyorum

Adsız dedi ki...

Buse
Benim bugün üçüncü günüm 77.7 kiloydum. Sabah 76,4 tu yarın sabah kac olucam merak içinde bekliyorum

Coşkunlu Figen dedi ki...

merhabalar yarın başlıyorum Allahın izniyle..evi saran lahan kokusuna ne yapmak lazım bilen varsa lütfen yazsın..dietten soğutuyor insanı..

Adsız dedi ki...

Mehaba. diyet programını uygulamaya başlicam ama diğer diyet programlarında ki gibi sabah öğle akşam listesi yok. bu çorba sabah kahvaltıda öğle yemeğinde ve akşam yemeğinde mi tüketilecek. çorbanın içilmediği günlerde ne yenilecek. bunları diyeti uygulayan arkadalar varsa beni bilgilendirmesini rica ediyoum

Adsız dedi ki...

Selam ben hatice, bende bu diyeti yapmaya başladım bugün 2. Günün sonundayım. Karnımın içinde kıyamet kopuyor;) gırıl gırıl çok açım sanırım ondan, bende günde en fazla 3 kase içebiliyorum bu çorbayı. Çorbanın tadı kötü değil fakat bir müddet sonra insana onu içmesi gerektiği fikri biraz rahatsız ediyor.yiğecek meyva bulmak daha kolay olduda sebze bulmakta zorlandım açıkcası.boyun 160 başlama kg 74 bir kaç ayda 10 kg aldım sıkıntıdan.sabah tartıldığımda 73 kg idim buda bugüne katlanabilmem için iyi bir motivasyon oldu. Diyete devam eden arklar varsa hepberaber yapalım;)

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar ben bugün başladım diyete ve gerçekten baya zorlanıyorum çünkü çorbsnın tadı berbat geliyor ve burnumu kapatmazsam içemiyorum ağızda lahana tadı kalıyor tüm gün bakalım ne kadar dayanabilecem

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben bugün başladım ve cidden çok zorlanıyorum çünkü çorbanın tadı gerçekten berbat ve ağızda çok kötü bir lahana tadı bırakıyor ne kadar dayanabilicem bakalım ama çorba gerçekten çok kötü

sabri taşöz dedi ki...

Derya benim bugun üçüncü günüm harfi harfine uyuyorum fakat sankı bı degisiklik yok gıbı

Adsız dedi ki...

bende bu sabah başladım 63 kilo ile başladım iş yerinde öğle yemegine normal çorba içmek zorunda kaldim ve birde tavuk yedim ayran ictim ama eve geldigimde tartildim ve 61.9 geldim keske oglende bu corbami icseydim bakalim devam edeceğim birde sabah ogle aksam gece lahana suyu iciyorum cobanin icine limon sıkıyorun ve pisirirkende yarımdan biraz az hazır tavuk suyu koydum ben. esra1461

Adsız dedi ki...

Selam herkese...çorbamı bugün yaptım...içine bol acı pul biber koydum tadı güzel oldu...yarın sabah başlıyorum benim kilom çok fazla Allah hepimize güç kuvvet versin...ömrüm diyet yapmakla ve diyet sayfalarını okumakla geçti...40 yaşındayım 174 boyum amaaaa kilo ahh o kilo...neyse size sonucu hergün bildiricem...bol eksiler...

Hicri dedi ki...

Inwallah bende yarin bawlamak istiyirom cunki cok ihtiyacim var.kilom 74. Sonuc ne olursa yazicam.Inwallah

Hicri dedi ki...

Inwallah bende yarin bawlamak istiyirom cunki cok ihtiyacim var.kilom 74. Sonuc ne olursa yazicam.Inwallah

Adsız dedi ki...

benim 5.günüm ama kaçamak oldu her gün oldu yani :) baya bi incelme var bende inşallah sonucu yazıcam

Adsız dedi ki...

Selam ,ben 5.gundeyim ama sadece 600 gr verdm
Nasil oluyor anlamadim

Adsız dedi ki...

Arkadaslar 6yaprak lahana 3sogan 2biber 2domates yarim demet maydanoz hepsini tencereye koydum üstünü asanaca su koydum 1adet et bulyon tuz baharatlari attım 2saatte bir ictim bu 2.günüm corbanin yaninda şeftali karpuz yedim sabah tartildim 1.300gr gitmis müthiş bi corba hwr ne kadar tadi igrenc olsada sonucu iyi😉tavsiye ederim

Derya dedi ki...

Çorbayı yaptım yarın başlıyorum 7 fun sonunda mutlaka sonucu yazacağım yardimci olmak için kilo.91.7 boy 175 benimle başlayan var mı?

Adsız dedi ki...

Lutfiye

bugün 2. günüm.Bakalım yazılanlar gibi kilo verecekmiyim çok ama çok merak ediyorum.sonucu yazacağım sizlere ...Şuan 95,5 kg geliyorum.Bakalım sonuç ne olacak?

Unknown dedi ki...

benimde bugün 2.günüm güzel gidiyo lahanayı seviyorum aslında ama çok severek içtiğimi söyleyemem :) kereviz kullnmadım bende hiç sevmiyorum malesf 1 hafta bitince yazıcam ne kadar gittigini he bu arada regl dönemindeyim buna ragmen iyi verdimi hissediyorum sonuçları paylasalım kızlar..

Unknown dedi ki...

Merhaba lutfiye benimde 1. Gunum.bitti nasil gidiyor

Unknown dedi ki...

Merhaba Lutfiye benimde 1. Gunum bitti nasil gidiyor

saglikli Birey dedi ki...

Basen Eritme Hareketleri ile basenlerinizi eritebilirsiniz arkadaşlar.Karatay Diyeti