15 Nisan 2008 Salı

Sosisli Milföy Ruloları


Bugün de arşivden birşeyler ekliyim dedim.Çünkü habire bişeyler yapıyorum ama hergün de ekleyecek vakit yok ki.Bu sosisli milföy rulolarını 2 hafta önce yapmıştım ve çaya gelen misafirlerim de çok beğendiler.Sizin de öyle çatkapı gelen misafirleriniz oluyorsa ya da benim gibi küçük çocuğunuz varsa ve uzun uzadıya tariflere girişemiyorsanız o zaman derin dondurucunuzdan milföyü eksik etmeyin derim.Gerçekten kurtarıcı bir ürün,bir sürü farklı tarifle de uygulayabiliyorsunuz.
Malzemeler
milföy hamuru
parmak sosis
üzerine sürmek için yumurta sarısı
susam
Öncelikle milföyleri dondurucudan çıkarıp buzunun çözülmesini bekliyoruz.Sonra ortasından uzunlamasına ikiye kesiyoruz.Her bir parçanın ucuna bir adet parmak sosis koyup rulo şeklinde sarıyoruz.Üzerine yumurta sarısını da sürüp susam serpiştiriyoruz.Ve yaklaşık 175 derece fırında üzeri kızarıncaya kadar pişiriyoruz.Sıcak servis yapıyoruz.Milföyleri hiç kesmeden içlerine uzun sosisler koyarak da yapılabilir bu börek ama bana böyle minik minik daha şirin gözüktüler.Afiyet olsun.
Yorum yapmak isteyen yok mu??

6 yorum:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Bunu bende yapıyorum gerçekten kurtarıcı, hemde şık duruyor masada. Ellerine sağlık...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Yasemincim
ellerine sağlık
bende acil durumlarda yaparım bu rulolardan,çok şirin görünüyorlar

sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

Hemde ne kokoşum sorma bacım. Büyüsün oğluşun beraber gideriz canım benim. Bu arada sosis sağlıksız olsa da milföy içinde ki börek haline bayılırım elelrine sağlık canımı çektirdiğin için de aşkolsun emi :(

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemin'cim sosisli ruloların çok tonton olmuş. Ellerine sağlık. Gerçekten kolay ve de kurtarıcı...

Adsız dedi ki...

Ok tatlım sen bana resmi çek yolla birtanem diğerini de çekde bakalım aklımıza ne fikir gelecek emi muck

Zeynep dedi ki...

çok lezzetli görünüyorlar. Ellerine sağlık Yasemin! Oğluşum sosis sevmediği için biz pek kullanmıyoruz ama fikir güzel. Ara sıra kendime kaçamak yaparım ben de :)