30 Haziran 2014 Pazartesi

Ramazan 3. Gün İftar Menüsü Önerisi


Başka zaman olsa neyse ama Ramazan' da öyle onlarca çeşit yapıp da ziyan etmeyi anlamıyorum. O yüzden mümkün olduğu kadar az çeşit yapıp bol iftariyelik ile masayı hazırlıyorum. Zaten hep denildiği gibi çorba ve pide ile başlayınca çoğu zaman ana yemeğe sıra bile gelmeden insan doyduğunu hissediyor. Ama ne olursa olsun iftardan sonra tatlı arıyorum. Hatta ölçüyü fazla kaçırıp abartabiliyorum da bazen. Daha önceden aldığım kilolara yenilerini eklemeden bu ayı bitirebilirsem çok mutlu olacağım. 

Ramazan 3. Gün İftar menüsü önerisi


Tavuklu Arpa Şehriye Pilavı

Valide Sultan Böreği / Yalancı Kıymalı Börek

Semizotu Salatası

Sütlü İrmik Tatlısı


1 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Ahh o tatlılara ben de dayanamıyorum. Bir parça tadına bakıp bırakayım derken bakıyorum ki tabak bitmiş :) Hayırlı ramazanlar, sevgiler...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da