29 Haziran 2014 Pazar

Ramazan 2. Gün İftar Menüsü Önerisi




İlk günü geride bıraktık. En zoru da ilk gün zaten. Sonra bünye yavaş yavş öyle güzel uyum sağlıyor ki ne uzun günler ne de sıcaklar çok etkilemiyor. Ben dün tüm günü evde geçirdim, hatta mutfakta demeliyim. Neredeyse tüm gün hiç oturmadığımı iftar saati sofrada farkettim. İftardan sonra ayaklarım öyle çok ağrıdı ki bugünü daha sakin geçireceğime kendime söz verdim. Zaten çeşit çeşit hazırlanıp da sofrayı donatsanız da bir kase çorba ile doyuyor insan. Sonrasında yediğimiz herşey aslında biraz da gözümüzü doyurmak için oluyor. O yüzden de tam teşekküllü bir menü Ramazanda bana göre değil. Çorba varsa pilav olmasa da olur, ya da tatlı varsa komposto eksik kalabilir. Dün biraz ölçüyü kaçırıp herşey olsun isteyince 
ilk günden pilli bitirir gibi oldum. 
Bugünkü menü önerim de işte böyle. İftara misafir olmadığı sürece öyle dolu dolu bir menü hazırlamanın çok da gereği yok bence. Zaten sıcak pide ve iftariyelikler de varsa dolu dolu bir masa oluyor. Herkese hayırlı iftarlar şimdiden....

Ramazan 2. Gün İftar Menüsü Önerisi 


Ezogelin Çorbası

Kurutulmuş Biber ve Patlıcan Dolması

Keçi Peynirli Yeşil Mercimek Salatası

Çilekli Kolay Pasta



2 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

selda nın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))
Hayırlı Ramazanlar....

Turuncu Tatlar dedi ki...

bencede bir çorba yetiyor insana ellerine sağlık menü harika olmuş sevgiler..

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da