30 Kasım 2011 Çarşamba

Öğretmenler Günü İçin Hazırladığım Kurabiyeler


Bu kurabiyeleri küçük adamın yuvasındaki öğretmenlerden Şenay Hanım' ın oğlu Batuhan'ın okulundaki öğretmenleri için hazırladım. Bunlar Ankara' daki ilk siparişlerim aynı zamanda. O yüzden inanılmaz bir hevesle ve aşkla yaptım.


Şenay Hanım Batuhan' ın öğretmenleri için her bir kurabiyenin üzerinde isimleri olsun istedi, diğer tüm detayları da bana bıraktı.


Kurabiyeleri kakaolu yaptım ve içine granül kahve de ekleyerek farklı bir tat elde ettim.


Öğremenler Günü'nde Batuhan öğretmenlerine tek tek ikram etmiş ve hediyesi çok da beğenilmiş Şenay Hanımdan duyduğuma göre. Bundan daha büyük keyif olabilir mi ?

10 yorum:

Egeden Tarifler dedi ki...

Çok cici görünüyor, eline sağlık Yasemincim :)

Nilimsi dedi ki...

harika görünüyorlar, ellerinize sağlık

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemin'cim okuyunca senin adına çok sevindim. Bol şiparişler diliyorum sana.
Sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

vayyy ne güzel olmuş bunlar böyle:)))ellerine sağlık yasommmm
öperim seni

İnci Yemek dedi ki...

Muhteşem görünüyorlar canım ellerine emeklerine sağlık:)
bol siparişlerin olsun canım.
öpüyorum en kocamanından seni...

KLASİK YEMEK TARİFLERİ dedi ki...

yemekle ilgiliyim ve yemeklerinizi beğendim.

durutarifler dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık
Sevgiler

elif dedi ki...

Yasemin hanım merhaba,
Kurabiyeler cok guzel görünüyor,ellerinize sağlık.size bisey sormak istiyorum. Kısmet olursa doğacak bebeğim icin ben de seker hamurlu kurabiye yapmak istiyorum.sizden öğrenmek istediğim kurabiyelerin üzerine nasıl bebeğimin ismini yazacağım?bunun icin ne yapmalıyım.Şimdiden yardımlarıniz icin tesekkür ederim.

Elif

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Elif hn merhaba,
öncelikle bebeğinizi saglıkla kucagınıza alırsınız inşallah. kurabiyelerin üzerine yazı yazmak için aparatları pasta malzemeleri satan mağazalarda ve internet sitelerinde bulabilirsiniz. sevgiler

elif dedi ki...

yasemin hanım,
güzel dilekleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.

savgiler,
elif