1 Nisan 2011 Cuma

5. Blog Yazarları Buluşması 15 Mayıs' ta Fenerbahçe Özsüt Atölye' de



Veeee beklenen buluşma tarihi ve mekanı belli oldu. Sevgili arkadaşlarım Sevil ve Zeynep ile hep birlikte 5. Blog Yazarları Buluşması için aylardır mekan arayışı içindeydik. Sonunda buluşma mekanımız belli oldu.

15 Mayıs 2011 Pazar sabahı Fenerbahçe Özsüt Atölye' de  saat 10.00- 13.00 arası kahvaltıda buluşacağız.

Eğer bir blogunuz varsa ve buluşmaya katılmayı düşünüyorsanız  lütfen elinizi çabuk tutun.
blogyazarlaribulusmasi@gmail adresine blog adresiniz, adınız soyadınız ve size ulaşabileceğiniz bir telefon numarasını bildirmeniz yeterli olacak.  Kontenjanımız sınırlı sayıdadır.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

yaa içim gidiyor gerçekten.sizlerle tanışmayı o kadar çok isterdim ki nasip:)
inşallah güzel bir gün geçirirsiniz.

xcelis dedi ki...

Keşke bende olabilsem orda ya süper bi buluşma olucak eminim =)

Unknown dedi ki...

Canım kaydımı yaptırdım sabırsız lıkla bekliycem inşallah kısmet olur öpüyorum.

Bengü dedi ki...

Ben buradan geleceğimi bir kez daha bildiriyorum :) Öpüyoruuuum...

Bengü dedi ki...

Ben bir de buradan geleceğimi bildiriyorum :) Öpüyoruuum...

Tümay Öztürk dedi ki...

ben mailimi attım bile:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Çok güzel bir sabahtı, herşey çok güzeldi :)) herşey için çok teşekkürler canım :)