18 Ocak 2011 Salı

Mormani Alışveriş Keyfini Siz de Yaşayın


Hala Mormani işbirliği ile gerçekleştirdiğim Yeni Yıl Hediye Çekilişine katılmayan varsa hiç vakit kaybetmeyin bence. Birbirinden güzel 3 hediyeden biri belki de sizin olabilir. Hemen bir tık tık.

Geçtiğimiz hafta ben de Mormani' den ilk siparişimi verdim. Zaten bu aralar tembelliğim üst düzeyde, öyle gidip de o dükkan senin bu dükkan benim gezecek enerjim de yok. Seviyorum böyle ekran karşısına geçip  vakit kaybetmeden alışveriş yapmayı. Ne zamandır almayı düşündüğüm katı meyve sıkacağını sipariş verdim. Buraya kadar herşey güzeldi, Mormani' de istediğim birkaç ürünün stokta bulunmaması dışında hiçbir sorun yoktu. Kargo gelip  de beni evde bulamayınca başladı sorun. Gerçi bugüne kadar kapıma gelip de beni evde bulabilen kargo var mı bilmiyorum ya neyse. Bu sabah kargo şubesine gidip de paketimi teslim aldım yine.


Mormani' den alışveriş keyfini yaşamak için daha ne bekliyorsunuz?

1 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Kendimce dedi ki...

Şimdiye kadar internetten hiç bir şey sipariş etmedim desem komik olur mu bilmem ama ben alacağım şeyi illa yakında görüp dokunacağım işte öyle garipliklerim de var maalesef güle güle kullan Yasmincim

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da