15 Ekim 2010 Cuma

Sütlü İrmik Tatlısı

Tarif yeni değil, benim yıllardır yaptığım ve severek yediğimiz bir tatlı. Tarifi buradakiyle aynı sadece bu defa damla sakızı kullanmadım. Yayınlayıp yayınlamama konusunda çok düşündüm ama hatırlatmış olurum dedim.
Engellenemeyen tatlı krizleri için birebir oluyor bu sütlü tatlılar. Kimilerine göre asla şerbetli tatlılarla kıyaslanamaz olsalar da benim için hep ilk sıradalar. Hiç yemesek keşke ama nerde bizde o irade?

Tarif için bir tık lütfen.
Ağız tadınızın yerinde olduğu, bol keyifli bir haftasonu diliyorum hepinize.

7 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

İrmiği çok seviyorum,fonetik olarak bile hoş geliyor gönlüme:)
Sunum çok cici,ellerine,gönlüne sağlık gülüm.
Sevgi ve muhabbetlerime

Betül KAVAL dedi ki...

bende bayılırım heleki damla sakızlı olunca mmm nefiss....

ellerine sağlık canım.. sevgiler

Adsız dedi ki...

selam canım nilay ben http://www.deluxetemplates.net adresindeki temalara bak beğendiklerin üzerine konuşur ne yapabiliriz bakaız öpüyorum

Nehir Butik Pasta dedi ki...

nefis olmuş
ellerine sağlık arkadaşım hem pratik hem de hafif

Nilay dedi ki...

Harika olmuş canım, derlenmiş toplanmış :) Renkler ve objeler seni daha çok yansıtmış yeni tema hayırlı olsun :)

Ayrıca kayma problemi ortadn kalmış.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Yaseminim ellerine sağlık bu arada sayfan değişmiş hayırlı olsun güzel olmuş

Saliha dedi ki...

olsun sen yayınla gercektende hatırlatma oluyor içinde küçük bir dokunuş dahi olsa.
şerbetlılerı pek aramadıgım ıcın bu tıp tatlıları cok severım ben..özellikle oglum...ellerine saglık yasemıncım..
sevgıler....