13 Eylül 2010 Pazartesi

Kısır

Arada sırada şöyle bir eskileri dönüp nostalji yapıyorum. Çoğu zaman kendi yazdıklarımı okumak garip gelse de bir de bazı fotolar var ki onlara bakamıyorum bile. Blogu açtığımdan beri aynı fotoğraf makinesini kullanıyorum; geçtiğimiz kış yarı profesyonel bir tane aldık ama kendisi elimize ulaşmaya çalışırken hainlere takıldı. Neyse demem o ki, aynı makine belki ama zamanla sanırım daha iyi fotoğraflar çekme yolunda kendimi zorluyorum. En azından akşamları fotoğraf çekmiyorum ya da direkt güneş ışığında. Şayet bir gün hayalimdeki makineye de kavuşursam mutlaka bunun eğitimini alıp çoğu arkadaşımda gördüğüm o harika fotoğraflardan ben de çekmek arzusundayım. Bakalım hangi bahara gerçek olacak bu hayal?

Kısır tarifi de fotoğrafı bakarken beni tırmalayanlardan biriydi. Arşivde ondan bir nebze daha iyisini bulunca değiştireyim dedim. Ola ki bir gün çoook daha iyisini çekersem o zaman yine değiştiririz :))

Tarif için tık tık tıkınız.....

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Yaseminciğim kısır sanırım biz bayan
ların vazgeçilmezi ellerine sağlık sevgiler...

sofraOrtusu dedi ki...

isin ehli degilim ama ben sizin yemek fotograflarinizi begeniyorum. elinizde demek profesyonel makina olsa neler olacak. umarim arzu ettiginiz makinaya en kisa zamanda kavusursunuz.
sevgiler
Olcay

Özge S. dedi ki...

çok ilginç bir hırs bu insanın kendiyle olan. her gün gelişiyor göz, her gün gelişiyor bakış açısı ya da insan geliştirmek zorunda hissediyor! ben de bir makine hayalindeyim ki, offf:)) Darısı hepimizin başına... sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

Kısır çok severim.olsada yesem diye düşündüm.Ellerinize sağlık.sevgiler.

Rakunt ideas dedi ki...

Canım elelrine sağlık Kısır için hiç üşenmem canım isterse kendime özel bile yaparım.:)

Tümay Öztürk dedi ki...

Bir misafirim gelecek olsun kesinlikle ilk yapacağım çeşittir:) Ben kısırsız 5 çayı olmaz diyenlerdenim:) Ellerine sağlık canım. Fotoğrafta tarifte çok güzel...

Anne İş'te dedi ki...

Sonbahar da bir bahar değil mi??Başka baarlara kalmasın dileklerin Yasemincim.

Not,Kısır;her öğün yiyebilirim:))

sarımutfak-hande dedi ki...

canım benim bende özledim görüşelim
yaz geldi tatiller ve ramazan girdi araya herkes koptu birbirinden
bu arada kısır harika bayılırım valla görünce canım istedi

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

aynen yaseminim,bende ara ara çirkinnnn fotolarımı değiştirmeye çalışıyorum:))) senle beraber kursa gidelim biz:)))bende acayip istiyorum inan:)))
kısıra bayılırım,ellerine kollarına sağlık canımmm
kocaman özlem dolu öpüyorum