25 Eylül 2010 Cumartesi

İyi Ki......


Birbirimize '' evet '' diyeli 6 yıl olmuş. Bana sanki ömrümü hep seninle beraber geçirmişim gibi gelen 6 yıl. İnişleri, çıkışları olan; keyifleri kadar keyifsizlikleri, gülüşleri kadar ağlaşmaları, tartışmaları kadar dinginlikleri de olan koca 6 yıl. Ne olursa olsun hep seni sevdiğim; sen, hep beni sev diye dualar ettiğim, kötü gözlerden sakındığım, son 4 yılını da minik adamımızla taçlandırdığımız 6 yıl.

İyi ki seni tanımış, eşim olarak seni seçmiş, iyi ki senin karın olmuşum. İyi ki seninle bir ömre '' evet '' demişim. Bugüne kadar bana hep '' İyi ki ... '' dedirttiğin için teşekkürler. Daha nice yılları seninle geçirmek dileğiyle.

Seni Seviyorum

7 yorum:

Devletsah dedi ki...

Masallah diyelim o zaman. Allah bir yastikta sevgi, saygi icindekileri kocatsin

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Beraberce nice güzel seneler Yasemin'cim. Allah evladınızla birlikte evinizden sağlığı,huzuru, bereketi, mutluluğu eksik etmesin.

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Duygularını ne güzel kaleme dökmüşsün canım...
Bayıldım...
Allah sağlık,mutluluk ve huzurla daha nice yıllar beraber olmanızı nasip etsin canım
Çok öptüm

sevgiler

HUYSUZBALIK dedi ki...

Maşallah. Nice yıllarda hep birlikte mutlulukla bir arada olmanızı diliyorum. Sevgiler...

pelince dedi ki...

Yasemincim nice 6 yıllara inşallah.. Ömür boyu mutlu olsun.. Aşkınız hiç bitmesin..

Kocaman Sevgiler..

Stil Direktoru dedi ki...

Canım benim nice aşk dolu yıllara öperim sizleri

Tümay Öztürk dedi ki...

Nice nice yıllara Yasemincim:) Hep böyle hislerle dolu sağlık ve mutlu yıllarınız olsun tüm ailenle beraber:)