18 Ağustos 2010 Çarşamba

İftar Menüsü 8. Gün

Sebzeli Tavuk Sote



6 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

nefıs bır menü olmus canım ellerıne sağlık.aşağıdakı patlıcanda favorimdır nefıs görünüyor.sevgiler cok öpüyorum

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Hepsi bir yana tatlı başka bir yana...
Bu tatlıyı hiç denemedim. Mutlaka yapacağım canım
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Betül KÖROĞLU dedi ki...

OFF YASEMİN NEFİS Bİ MENÜ.. TATLI HELEKİ..

ÖPÜYORUM SENİ..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Tatlım yorum yazdım ama gelmedi mi yoksa sen mi yoksun mucx

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

nefiss bir menüü ellerine sağlık :)

Yemekbahane dedi ki...

ooo menü süper.. şu kuru börülceden ben de yapıcam en kısa zamanda ama yiyebilecek birilerinin gelmesi lazım :) kocacık yemez malum :)
Müge

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da