17 Ocak 2010 Pazar

Silkelen..... Kendine Gel....

Evet kendime yazdım bunu. Kimseye değil. Nedir bu ya, yeni yıla girdik gireli bir post yazmış çekilmişim kenara. Tembelliğin de bu kadarı fazla değil mi? Tamam part time işe başladık, evdeki düzeni tam sağlayamadık, mutfaktan yemek yapmaktan biraz uzaklaştık kabul ama blogumdan bu kadar uzaklaşmak beni mutsuz etti. Sayfama tıklayıp da ekranda 10 günü aşkın süredir aynı sofrayı görünce açıkcası silkelenmem gerektiğini anladım. Hemen hızlıca bir arşiv taraması yaptım, ne var ne yok, neleri hemen paylaşabilirim diye baktım ki arşivi bile kurutmuşum. Eeee sen arşive güvenip de yan gelip yatarsan olacağı budur.

Şaka bir yana yan gelip yatmadığımı da tahmin edersiniz. Hatta yatmayı bırakın uzunca süredir tüm gün oturmadan bile ayakta oluyorum. Çalışmadığım günler de ancak evin içindeki işler yüzünden mutfağa girip, burada paylaşılacak tarifler deneyemiyorum. Mutfakta ancak karnımızı doyurmaya yönelik şeyler pişiyor bu sıralar. Küçük beyin rutinini bozmamaya azami özen göstererek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Her geçen gün de çalışan annelere olan saygım artıyor. Erkekler de çalışıyor ama eve geldiklerinde dinlenebiliyorlar. Fakat tüm gün işte yorulan kadın eve gelince dinlenmeye değil ikinci mesaiye başlıyor, bu da sanırım erkek ve kadın arasında en büyük fark ( bu mevzuu ayrıca tartışılacak kadar derin, hemen kenarından girip kaçıyorum )

Veee hemen bir söz verip, kimseye değil kendime, yakında görüşmek üzere diyorum...

İyi geceler...

2 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

mis kokulu lezzetler dedi ki...

Yaseminciğim senden birşeyler duymak ne güzel.Gerçektende yeni yılda silkelenip eskileri üzerimizden atmak gerekiyor . En kısa zamanda senden nefis tarifler geleceğini biliyorum ve merakla bekliyorum.Sevgiler.Mine

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Bu yazın bile yetti arkadaşım. Nasıl yorulduğunu tahmin edebiliyorum. En kısa zamanda işlerini bir düzene sokarsın umarım. Yepyeni bir düzene alışıyorsun kolaymı...
Sevgiler

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da