4 Aralık 2009 Cuma

TuzBiber Dergisi Aralık Sayısını Okudunuz mu ?


Bu ay TuzBiber Dergisi yine dopdolu. Geçtiğimiz 2 aydır derginin konuğu ile röportajı ben yapıyorum. Sağolsun Ferahcım bana güvenerek bunu benden rica etti, ben de gayet gazeteci havalarında sorular hazırlayıp yayına hazırlıyorum. Bu ayki konuğum da ciddi ciddi yazar olunca soruları hazırlarken oldukça özendim. Kim miydi konuğum? Mutfakta Zen blogu yazarı Sevgili Tijen İnaltong. Sorularıma verdiği içten cevapları ve birbirinden güzel 5 tarifi merak ediyorsanız mutlaka dergiye bir göz atın. Ayrıca bu ay üzerimizdeki yükleri nasıl atarız diye de biraz tavsiyelerde bulundum hanımlara, bakalım beğenecek misiniz? Daha neler neler var bakın bakalım.
Keyifli okumalar....
Not: Bu arada mesaj yollayarak ve yorum yazarak dedemizin sağlığını soran herkese teşekkürler, çok şükür yoğun bakımdan normal odaya geçti ama hala hastanede. İnşallah en kısa zamanda da aramıza dönecek. Herkese sağlıklı bir haftasonu diliyorum...

7 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

NarincE dedi ki...

Sorular çok özenle hazırlanmış, düzgün cümleler kurulmuştu. Benim merak ettiğim, ki hepimizin de merak ettiğine emin olduğum sorulardı. Sevgili Tijen de samimi ve sıcak yanıtlar vermiş. Zevkle okudum, çok başarılısın bence bu konuda. Seni ve dergiyi hazırlayan herkesi tebrik ederim Yasemin.

pelince dedi ki...

Yasemin tekrar şifa diliyorum dedeciğine..
Röportaj harika olmuş,inan sorulara bayıldım... tebrik ediyorum seni...
Tijen ne kadar içten ve samimi cevaplamış,bir kez daha hayran oldum...

Anne İş'te dedi ki...

Yasemin Merhaba Canım;
öncelikle dedeniz ile ilgili haberlere sevindim.Acil şifalar ve Allah'tan hakkında hayırlısını diliyorum.

Sonra derginin yeni sayısını bu ay okuyabildiğim için mutluyum(geçen ay açamamıştım)Röportaj harika olmuş.Emek verilmiş,özenilmiş sorular ve cevaplar olmuş.Kaldı ki konuğun da ;BİNGO!

Sonra Hayat Bahçe'nde gezindim biraz.Haklısın dedim,başımı salladım.Katılıyorum;en çok da bir herşeyi sırtlanma tercihimize iki paylaşmanın dayanılmaz hafifliğine.Ama bunun için eşimizin yada hayatı paylaştığımız insanların da biraz istekli olması ve bizim doğru yöntemle talep etmeyi becerebilmemiz geliyor sanırım.Ve erkek annesi olarak sorumluluğun fazla (böyle de misyon kitlerim:))

Sevgi ve selamlarımla..

müjde dedi ki...

Dedenin durumunun iyi olduğuna sevindim Yaseminciğim.Gelmiş geçmiş olsun tekrar.Kucak dolusu sevgiler...

Tijen dedi ki...

Şeker dedeye geçmiş olsun Yasemin'ciğim, dilerim tez zamanda şifa bulur. Tekrar teşekkürler güzel soruların ve bana dergide yer verdiğiniz için.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Az evvel okudum röportajı ve senin yazını.. Sorularını gerçekten çok beğendim, ellerine sağlık Yasemin'cim.. Yazına gelince, zamanlaman çok iyi :) Bu aralar benim de çok ihtiyacım var "hafiflemeye".. Neyse ki sen bu konuda bilinçli bir annesinde Tuğra'yı da bu şekilde yetiştireceğine eminim.. Ben de oğlum olursa onu nasıl yetiştirmeliyim, şekillendirmeliyim diye ufak notlar alıyorum kafamda :)

birsence dedi ki...

tatlım inşallah tamamen iyileşir...cumartesi günü zeytinli açmaların seni çok beklediler ama sen yoktun masada:(((

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da