11 Ekim 2009 Pazar

Katip' lerle Pazar Kahvaltısı

Bu Pazar kahvaltıya Nağme ve Mustafa' nın evine davetliydik. Nağme bizim büyük adamın kızkardeşi yani görümcem:)) Nağme ve Musti 2 yıllık evliler ve birkaç ay önce taşındıkları yeni evlerinde bize keyifli bir Pazar kahvaltısı hazırlamışlar. Daha doğrusu Musti hazırlamış herşeyi, Nağme hiç karışmamış. Bizim evde pek olası bir durum değildir zira bizim bey (!) yumurta kırmayı dahi bilmez. ( Bunları da yazıyorum ki belki bir sabah uyanırım da kahvaltı sofrasını hazır görüp utanırım; olacak şey değil ama neyse ). Kaşarlı omlet, bazlama, ev reçelleri, peynirler; günün en keyifli anı. Bizim bızdık bu aralar sucuk sevdalısı olduğundan ona da özel sucuk yapmış Musti. Bu arada ağzına peynirin hiçbir türünü koymayan küçük adam, bu yaz Musti' nin sayesinde peynir yemeye de başlamıştı. Şükürler olsun ki o günden beri peynir yer oldu. Darısı yumurta ve balığın da başına.

Ben de ne zamandır denemek istediğim kiş olayına gireyim ve bu sabah sıcacık yapıp götüreyim istedim ama o kadar çok yedik ki kişe yer kalmadı haliyle. Ama ilk denemem olduğu için nasıl olduğunu kontrol etmem gerektiğinden bir parça yedim. Sonuç: bundan sonra sık sık kiş yapacağım ama kahvaltıda değil...

Kahvaltı sonrası sitenin parkında gönlünü eğlendiren küçük beyi öğleden sonra da sahile götürdük babasıyla. Dünkü lunapark macerasından sonra bugün de sahilde denize taş atıp, bol bol spor aletlerini kullanıp, sağa sola koşturup iyice kendini paraladı.

Bu sabahki misafirperverlikleri için Sevgili Katip ailesine teşekkür ediyoruz tekrar.
Herkese iyi haftalar


9 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

karamel mutfak dedi ki...

keyfiniz hep daim olsun.sevgiler.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Afiyetler olsun Yasemin'cim.. Kişi ben de çok merak ediyorum, sebzeli güzel oluyordur eminim.. Ellerine sağlık..

birsence dedi ki...

yaseminciğim benim kocişde yumurta bile kıramaz:)))
güzel bir sofra afiyet oılsun canım....

pelince dedi ki...

Benim eşim marifetli ama zamanı yok :)) emekli olunca karı koca birbirimizi yiyeceğiz sanırım :))
sofra nefis,kiş bende hiç denemedim.. eminim çok lezzetlidir.. bu arada yakılıkşının peynir yemesine çok sevindim...

güzel bir hafta diliyorum...

zero dedi ki...

Bayılıyorum şu kahvaltı sofrası resimlerine bakmaya ve hikayelerini okumaya. En çok sevdiğim öğün kahvaltı olduğu için midir nedir, ne zman bir kahvaltı sofrası resmi görsem dakikalarca bakıp etrafında kimlerin oturduğuna dair hayaller kurabilirim:)

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Keyfiniz hep şu sofranız gibi olsun.
Ağzınızın tadı hiç bozulmasın inşallah
sevgilerimle

ZarpandiT dedi ki...

ohhhh mis gibi kahvaltı hemde erkek eli değmiş (eşin acaba bu yorumuda okurmu diye düşünürken çıktı klavyeden kızma sakın ablacım :))) tadından yenmez! :))) küçük adama çözüm yolları duyarsam yollayayım ama bnde yumurta beyazı ve balık yemem ben ondan o küçük kuşu seviyorum zaten :DD huy işte çekiyor:D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Dostum haylaz olsun sağlık dolu olsun Allah tüm yavruları ailelerine bağışlasın canım çok sıkkın çok üzgünüm çok :(

Mimosa Café+Design dedi ki...

merhaba yasemin, sayfama bıraktığın yorum için çoook teşekkür ediyorum :) yarışma vb faaliyetlerde çoğunlukla organizasyonu yapanlar irtibat kuruyorlar blogcularla. çok güzel bir sofra olmuş bu arada:) ellerine sağlık. sevgiler.

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da