27 Ekim 2009 Salı

GAP Yarışmasında Küçük Adamıma Oy Vermek İster misiniz?



Bu aralar çevrenizdeki tüm çocuklar yarış heyecanında biliyorsunuz, GAP bir yarışma düzenledi katılmayan yok. Ben de aylar önce gazetede ilanını görüp kesip saklamıştım. Sonra bir kenara koyup unutmuştum ki Nağme halamız '' Tuğriş' in fotoğraflarını da yollayalım mı ? '' diyince hatırladım ve kaydettirdim küçük adamı.


Ama ben böyle şeylerle uğraşmayı sevmediğim için çoğu gün oy bile vermedim oğluşuma. Ama baktım herkes yoğun bir propagandaya girişmiş :)) ben de bari harekete geçeyim dedim. Malum oğlumuz yakışıklı ama bu işler öyle oturmakla olmuyor ki.

Küçük adamıma oy vermek için aşağıdaki linke tıklamanız gerekiyor ama önce üye olmalısınız.
http://www.gapcastingcallturkey.com/CompetitorsDetail.aspx?bid=2350
Küçük adam adına şimdiden herkese teşekkür ederim.

11 yorum:

ev perisi;) dedi ki...

Destek verilicektir en kısa zamanda...

maşallah ya şun bak canııım...

öpüyorum seni ve anneciğini...

Stil Direktoru dedi ki...

Her gün bizim oğluşa da verirken diğer oğluşa da vericem bebek aldım mesajı öpenzi

Saglıklımutfak dedi ki...

GÜZEL BİR OY YAKIŞIKLI BEYİMİZE GİTTİ :)

Sibelbek dedi ki...

veririz tabii, gerçi atı alan üsküdarı geçmiş biz çok geç kalmışız, millet 5000 oylara doğru yürüyor ama olsun, maksat namımız yürüsün :)))

Hansa dedi ki...

neee küçük adam hemde fenerli mi ...aldı benden 100 puanı daha ne diyim... hemde derbi zaferinin haftasında desteklemezmiyiz yakışıklıyı :):):)

Stil Direktoru dedi ki...

kuzu dün de bugün de verdim vercem de okdir yorumunu da aldım zaten mucx

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

haydi hayırlısı güzel delikanlıya
:)

pelince dedi ki...

Üye olmuştum nasılsa,hemen bakıcam.. maşallah sarı kuşuma...

Unknown dedi ki...

M. Tuğra Babalık
Yaş: 3
Aldığı Oy: 88

başarılar dilerim

Saliha dedi ki...

yasemın ne kadar tatlı ve yakısıklı bır oglun var masallah hemen okudum:)vee bendede ogluna bır oy verdım gıttı:):):):)

sevgılerrr

Anne İş'te dedi ki...

Küçük Adam'a;önce kocaman bir maşallah:)))