15 Ekim 2009 Perşembe

Devletşah' a Bir Uğrayalım Bakalım...

Ramazan ayında yaptığımız çekimin sonuçlarını merakla beklerken Devletşah bugün ne dolaplar çevirdiğinden birazcık bahsedip iyice meraklandırmış milleti. O açıklama yapmadan ben birşey demiyim ama çok keyfli anlar yaşamıştım, hatırladım tekrar izlerken. Neden bahsettiğimi anlamak için lütfen Devletşah' a bir uğrayın da videoyu izleyin bakalım. Olay tam olarak açıklandığında ben de neler yaşadığımı anlatırım elbet.
Bu arada izleyeceğiniz videoda bendeniz de varım birkaç karede, heheee çok mutlu oldum.
Not: Bu arada ben de videoyu sağ tarafa ekledim, izlemek isteyenlere duyurulur.



7 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

AYNEN TATLIM BENDE BENDE :)))
HEYECANLA BEKLİYORUM
SEVGİLER

HADİYE dedi ki...

Merhaba,
İki gündür izliyorum devletşah ın videosunu.Senin yazın üzerine bir daha izledim.Hangisi sensin? Bilemedim.
Bir yemek proğramı çekimi var sanırım.Konukların bazılarıda bloggerlar.Ne dersin?

Elçin dedi ki...

Ben uğradım bile:) İkinizde harikasınız.

pelince dedi ki...

Yasemin akşama hemen izliycem...

Saliha dedi ki...

merak ettım bende..emıne hanımın yemek programı vardı omu acaba:D

Anne İş'te dedi ki...

yasemicim ben sen de izledim;anladığım kadarıyla bir yemek programı kazanacağız:))ve bu yıllardır izlediğimiz Devletşah olacak ve benim güzel arkadaşım da konuk olmuş:))Doğru mu anlamışım??
Çok tebrik ediyorum ve inan gurur duyarak yakınlarıma tavsiye ediyorum,sevgiler canım

Devletsah dedi ki...

Azıcık daha sabır. Ha bugün ha yarın :)