4 Ağustos 2009 Salı

Çocuklara Evde Dondurma Yapımı

Yine evimizden uzaktayız küçük adamımla birlikte. Babamızdan ayrı 2 hafta geçireceğimiz Kumbağ' dayız. Cumartesi akşamı kardeşim ile Ece' nin nişan törenini yaptık, çok keyifli bir geceydi. Minik kuşum gecenin başında çalan davullardan biraz ürkse de gecenin ilerleyen saatlerinde havaya girip bolca dansetti. Dayısının nişanında doyasıya oynadı, kurtlarını döktü. Artık düğünde ne yapacağını merakla bekleyeceğiz.


Yine bir internet cafedeyim şu anda, blogumdan ayrı kalmaya dayanamadığım için küçük adamı anneannesi ile uykuya bırakıp geldim. Bu defaki tarifden ziyade bir öneri olacak küçük çocuğu olanlara. Benim dondurma ile aram pek iyi değil ama küçük adam pek seviyor. Ben de en son İkea alışverişimde bu şirin dondurma kalıplarını görünce hiç tereddütsüz aldım. İçine ister meyve suyu koyun ister puding koyun sonuç çocukları çok mutlu ediyor.
Ben içine evin en çok sevilen tarifini, Chokellalı Supangle döküyorum ve gönül rahatlığı ile yediriyorum oğluşa.

Bugünlük bu kadar, kısa ve öz.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

kalıplara bayıldım ne çare ki ankara da ikea yok...
olunca yapacağım :)

Anne İş'te dedi ki...

Yine harika bir fikir Yasemin'ciğim..İkea'dan bu kalıplardan almıştım.Artık bizim bızdık seneye yaza deneyecek ve iyi tatiller diliyorum oğluşun ve sevdiklerinle..

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Ne kadar doğal bir dondurma. Kaktkılı maddeli dondurmalardan sonra :))
Ellerine sağlık canım
sevgiler
http://www.lezzetibol.com

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel ve sağlıklı bir yöntem bu..Sevgiler..

lemanice dedi ki...

güzel bir öneri canım.hayırlı kandiller diliyorum sana.sevgilerimle.

birsence dedi ki...

canım eceye mutluluklar diliyorum..hep gülün inşallah ailecek...ne zaman bitiyor senin şu tatil:)))gel artık...

Sevde dedi ki...

Canım arkadaşım;

Mevlam hayırlı beraat almanı nasib eylesin güzel arkadaşım...
Gecen mübarek olsun...
Sevgiler

pelince dedi ki...

Yasemincim bende frigo yapıyorum öyle de çok güzel oluyor...Afiyet olsun yakışıklıya...
Bol bol dinlenin..
İyi tatiller..

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

çok güzel! tavsiyen için tesekkürler
sevgiler

Unknown dedi ki...

harika fikir! paylaştığın için tesekkurler :)
sevgiler

SMİLENA dedi ki...

çok büyümüş bu küçük adam maşallah."umut" kitabını çok sevdim ."veda "da çok güzeldi..iyi okumalar...

zarpandit dedi ki...

ayy yerim ben onu ya :) şirin küçük adam :)

itiraf edeyim dondurma kalıplarını kendime alacagım cocuklara değil :D

Betül KAVAL dedi ki...

çok güzel bir fikir. fakatbizimki ne dondurma nede bu tarz şeyleri şoğuk diyo ve yemiyo :)

ellerine sağlık canım..