30 Haziran 2009 Salı

Ben de TuzBiber Olayım

Blog camiasında henüz çok yeni bir dergi Tuz Biber; sadece 4 aydır yayında ve her geçen ayla beraber de okuyucusu artıyor. Derginin editörü Sevgili Ferah yaklaşık 1 ay kadar önce bir mesaj yollayarak yazılarımı çok beğendiğini ve dergide yazmak isteyip istemediğini sorduğunda hiç düşünmedim. Aslında dergiyi ve içeriğini hiç bilmiyordum. Hemencecik evet dedim ona. Ne yazacağımın ya da nasıl yazacağımın hiç önemi yoktu; o anda sadece yazı yazmaya odaklanmıştım. Ferah benden düşündüğüm gibi yemek ya da pasta tarifi değil de istediğim herhangi bir konuda yazı yazmamı istiyordu. Hem de düzenli olarak her ay. Bu beni daha da fazla heyecanlandırdı açıkcası ama kararımı değiştirmedi.
Bölümüm için blogumun adını düşünmüştüm ama benden önce bir arkadaş benzer bir isim verdiği için olamadı maalesef. Ve bundan sonra Hayat Bahçesi' nde yazıyor olacağım. Dilediğim her konuda nasıl istersem onu yazacağım. Yıllardır hep yaptığım gibi.
Ve bu ilk sayıda konum Geri Dönüşüm. Dergiyle henüz tanışmamış olanlar varsa hadi bakalım ne duruyorsunuz? Önce dergiye bir göz atın, sonra yorumlar için tekrar bekliyorum.

14 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Betül KÖROĞLU dedi ki...

yasemincim tebrik ederim canım. keyifle okudum. üzerinde durduğun mkonuda çok güzel.

sevgiler canım.

birsence dedi ki...

canım tebrik ediyorum seni okudum yazını...başarılarının devamını diliyorum..bende dergide senin gönderdiğin nazar boncuğunu kullandım...bugünkü tatlımdada şablonlarını..teklrar teşekkürler canım....

neslihan dedi ki...

hemen okuyorum:-)şimdiden ellerine sağlık canım.

Eylem dedi ki...

tebrik ediyorum yasemin.yazını akudum ve çok begendim.

ORDAN BURDAN HAYATTAN dedi ki...

Betülcüm teşekkürler, konuyu beğenmene sevindim hepimizin biraz bu konuda üzerimize düşeni yapmamız gerek diye düşünüyorum
*************
Birsencim ne güzel dergide de yolumuzun kesişmesi, çok mutlu ettin beni, sevgiler
***********
Neslicim saol arkadaşım
***********
Eylemcim beğenmene cok sevindim

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Öncelikle tebrik ederim Yasemin'cim, çok güzel bir haber bu .) Yazını da okudum, çok da beğendim.. Açıkçası ben de evde nerede saklayacağım diyenlerden(d)im, ama verdiğin numaraları arayıp danışacağım.. Belediyelerin sokaklara koydukları geridönüşüm konteynerlarını artırmalarını bekliyorum..

Tibet'in annesi dedi ki...

Tebrik ederim, yazın ve seçtiğin konu çok güzel.
Hayırlı olsun :)

DİDEM dedi ki...

yazım için yaptığın güzel yoruma çok teşekkür ederim canım:9aramıza hoş geldin yazını zevkle okudum .çok tebrik ederim...sevgilerimle...

birdutmasali dedi ki...

MERHABA YASEMİN,
DERGİYİ SEVE SEVE TAKİP EDENLERDENİM.
YENİ KÖŞEN HAYIRLI OLSUN.
SEVGİLERİMLE..

pelin'ce dedi ki...

Yasemincim ilk fırsatta okuycam,tebrik ediyorum.Çok öpüyorum..

Sevgiler.

Kendimce dedi ki...

Tam gaz yola devam yazıyı okudum kıssadan hisse çok anlamlı bir konu kalemine sağlık tebrik ederim

Zarpandit :) dedi ki...

e bu haber harika ablacım ya :) ben dergiyi şimdi indirdim bakamadım hemen bir kontrolden geçiriyim yarın bakacaktım meraktan catlarım smdi :)

ben hala sipariş almıyorum ablacım biliyorum cok kızacaksın ama :)tanıdıklara falan hediye gotureceğim zaman yapıyorum malum gelişmeye devam etmem gerek:)))

lemaninignesinden dedi ki...

bu tarıfı almadan çıkamadım blogunuzdan süper duruyor çileklerde yakışmış afıyyet olsun

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım tebrik ediyorum seni, yazını okudum, kalemine sağlık. Güzel yazılarını bende takip edicem.
Sevgilerimi gönderiyorum sana ve minik yavruna...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da