10 Nisan 2009 Cuma

Haydi Ödül Zamanı

Bugün Cuma,hem de ne Cuma,hava tam bahar havası.Küçük adam bile artık sabahları daha bir keyifli uyanıyor güneşle beraber parlıyor sanki.Her gün park sefası yapıyoruz birkaç gündür oğlumla.Daha apartmandan çıkar çıkmaz sokağın sonundaki parka bir selam gönderiyoruz,Allahtan öyle tutturma huyumuz yok.''İşimiz var,sonra gidicez parka'' diyince hemen ikna oluyor.Haftasonu oğluştan bir günlüğüne ayrı kalacağız,biz babasıyla hayırlı bir iş için şehir dışında olacağız,oğluş da babaanne ve dedesiyle olacak.

Eveet yine bugünlerde bloglarda ''Smart Blogger'' ödülü dolaşıyor.Bana da çok sevgili arkadaşlarım Sihirli Mutfağım Betül,Kendimce Yemek ve Yemekkokusu Tuğba vermişler bu ödülü.Her birine ayrı ayrı teşekkür ediyorum,çok mutlu ettiler beni.
Ben de tüm arkadaşlarıma gönderiyorum bu ödülü,emek ve zaman harcayıp blog yazan tüm arkadaşlarıma veriyorum.
Herkese hayırlı Cumalar ve iyi haftasonları diliyorum
Saat 14:09 itibariyle son ekleme:Sevgili Anne İş'te Dijle Bahtiyar da bana vermiş ödülünü,canım saolasın devam diyorum lezzet durağına uğramaya.

6 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

neslihan dedi ki...

tebrik ederim canım.hayırlı cumalar.sevgilerimle...

pelin'ce dedi ki...

Tebrik ederim güzel ödül için..İyi hafta sonları....

Sevgiler.

derya dedi ki...

Canımmm tebrik ederim fazlasıyla hak ediyorsun sımsıcak sevgiler...

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

ben de ödülünüz var:))

degisiktatlar dedi ki...

tebrikler canım..küçücük jestler sanal bile olsa bizleri hne kadar mutlu ediyor değilmi..Gönlü hoş tutan şeyler bunlar..Sevgiler..

sevil dedi ki...

tebrik ederim tatlım
hayırlı cumalar.
sevgilerimle...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da