4 Mart 2009 Çarşamba

Öğretmenim,Tuvalete Gidebilir miyim?


Bugün bir yazıma gelen yorumla bu konudan ve projeden haberim oldu.Bu yüzyılda hala Türkiye'de böyle şeylerin olduğunu bilmek çok utanç verici.Ben de kendi adıma bir nebze faydam olsun istedim ve burda ulaşabildiğim herkesle paylaşmak istedim.
Lütfen ''Okulumuza Tuvalet'' kampanyası ile detaylı bilgi almak ve destek olmak için aşağıdaki adreslere bir uğrayın.

3 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Betül KÖROĞLU dedi ki...

Malesef memleketimizin her köşesi bizim ve çocuklarımızın sahip olduğu aynı şartları yaşayamıyo.. destek olma gerek. teşekkürler yasemincim.. Bende siteye bannerini ekledim..

sevgiler

pel!n dedi ki...

Yasemin ben henüz okumadım,linki inceleyeceğim hemen....

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ınanamıyorum...hala gelısıyoruz dıyebılıyoruz ya hayret!!

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da