13 Mart 2009 Cuma

Kakaolu Puding



Bugün anneciğimin doğumgünü,dünden gidip kutlayıp bugün evimize döndük.Bugün de yine daha önceden paylaştığım tarifini annemden aldığım puding tarifini vermek istiyorum.Ben asıl tarifi biraz değiştirdim bu defa ve biraz daha farklı bir lezzet oldu ama küçük beye de uydu.


Malzemeler:

1lt süt
8 yemek kaşığı toz şeker
2 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı mısır nişastası
1 paket vanilya





Yapılışı:
Tüm malzemeleri sütün içine ekleyip sürekli karıştırarak pişirin.Servis kaselerine aktarın.Oda ısısına gelince üzerlerini süsleyip buzdolabına koyun.Soğuk servis yapın.
Afiyet olsun.

10 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

pelin'ce dedi ki...

Canım anneciğinin doğum günü kutlu olsun.Nice senelere..Pudig tam bana göre :)Ellerine sağlık...

Sevgiler...

Kendimce dedi ki...

Sevgili Yasemin ben de annene sağlıklı uzun bir ömür diliyorum.Allah onların eksikliğini göstermesin.Puding de çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık

Nilay dedi ki...

Canım ellerine sağlık, çok leziz görünüyor. Kaseler benim kullanmayı en çok sevdiğim kaselerimden :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Anneciğinin doğumgünü kutlu olsun Yasemin'cim, nice seneler dilerim.. Puding çok güzel, şöyle kaşık kaşık yemek vardı şimdi :) Ellerine sağlık..

Sibel dedi ki...

Yaseminciğim, tam bir kakaolu puding bağımlısı olan sevgilim için deneyeceğim tarifini. Hazırlarından pişirmek yerine ev yapımı her zaman daha güzel. Anneciğinin de doğumgünü kutlu olsun!

Betül KÖROĞLU dedi ki...

ellerine sağlık canım puding nefis gözüküyor. Annenninde doğum gününü kutlarım.

sevgiler

:)den dedi ki...

Yaseminciğim merhaba canım,
Uzun zamandır ne kendi blogumla ne de komşu bloglarla ilgilenemedim. Yokluğumda neler yayınlanmış neler... Şimdi telafi çabasında bol bol okuyorum:)
Anneciğinin doğum günü kutlu olsun da canım, anneye şöyle daha afilli bir pasta döktürseydin;)
Pudinge bayılan biri olarak bu tarifini de deneyeceğim.
Sevgiler...

Zarpandit :) dedi ki...

anneciğe nice senelere çığlıkları gonderiyorum :)))

eger getirmeyi bir becersem portakallı tartıda dahil edeyim listeme o zaman :)

Acemi Şef dedi ki...

Allah annene uzun ömürler versin canım. Pudingin sunumuyla da farklılık yaratmışsın, eline sağlık, sevgiler

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Hazırları hiç sevmiyorum bunu muhakkak deneyeceğim...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da