6 Şubat 2009 Cuma

Tam 4 Dörtlük Mim

Sevgili Sevde arkadaşım mimlemiş beni,cevaplarken çok keyif aldım ben,ufakken tuttuğumuz anket defterleri geldi aklıma.Ama birbirimizi tanımak adına cevaplarım işte böyle;


Yaptığım 4 iş:

1.küçük adamın dağınıklarını sürekli olarak toplamak (günün her saati devam eden sonu gelmez bir annelik görevi sanırım bu)
2.yemek yapmak (galiba en sevdiğim bu)
3.blogum için yeni tarifler araştırıp denemek,pişirmek,sonra oturup onları bir güzel yemek,sonra da kiloları verecem diye kendini paralamak.
4.tüm gün küçük adama bilumum konularda dil dökmek,onu mutlu etmek için kırk takla atmak,olmadı şaklabanlıklar yapmak



Eğer bu soru iş hayatı anlamında soruluyorsa da bankacılık ve tekstille uğraştım bugüne kadar.Bir süredir annelik yapıyorum.Bundan sonraki işim de kısmetse kendi işim olacak...



Defalarca İzlediğim 4 film:

1.Babam ve Oğlum (hayatım boyunca beni en çok etkileyen film)
2.Hayat Güzeldir.
3.Habamam Sınıfı serisi
4.Eski siyah-beyaz Türk filmleri


Yaşadığım 4 yer
1.İstanbul dışında hiçbir yerde yaşamadım


İzlediğim 4 Tv programı:



1.Tüm gün evde Nickelodeon ve Trt-Çocuk izleniyor,ordaki tüm programları ezberledim artık (onlar içinde de en çok Gece Bahçesi'ni seviyorum;ben bir İggle piggle delisiyim)
2.National Geographic'de Dünya Mutfakları ile ilgili bir belgesel var onu kaçırmamaya çalışıyorum
3.İzlediğim tek Tv dizisi Yaprak Dökümü.Genel olarak benim tv ile aram pek yoktur zaten,evde ağırklı olarak belgesel izlenir büyük adam sağolsun...


Tatil için gittiğim 4 yer

1.Antalya
2.Kuzey Kıbrıs
3.Marmaris
4.Bozcaada

Sevdiğim 4 yemek:


1.Patlıcanla yapılan tüm yemekler
2.İçli köfte
3.her türlü kebap
4.Makarna-köfte-patates üçlüsü (çocukluğumu hatırlattığı için belki)

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:


1.Bozcaada
2.Ayvalık
3.Dayımın yanında ABD South Carolina'da
4.İsviçre


Bir yağmur damlası olsaydım düşmek isteyeceğim 4 yer:

1.Susuz kalmış bir bahçeye
2.Uçsuz bucaksız okyanuslara
3.Tüm erken veda edenlerin toprağına
4.Yeni silinip temizlenmiş camlara (bunu da sırf pislik olsun diye yazdım,çünkü her temizlik gününden sonra benim camlarıma düşüyor o yağmur damlaları)



Not:Fotoğraflar internetten alıntıdır,sadece son Bozcaada Rüzgar Gülü fotoğrafı geçtiğimiz yaz Bozcaada tatilimizde tarafımdan çekilmiştir.

4 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

nilay dedi ki...

Bu mimlerle birbirimizi tanımış oluyoruz. Ben seviyorum.
Bu arada bende Bozcaada'yı çok severim.

Sevde dedi ki...

Merhabalar okurkene çok zevk aldım :)
Böylelikle birbirimizi daha iyi tanıyoruz ne güzel :)
Seni kocaman öpüyorum bebişinide sevgiler

lemanice dedi ki...

evet böylelikle bende biraz olsun seni tanımış oldum.mim çok güzel,cevapların da...sevgiler

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

İçli köfte evettt, kesinlikle içli köfte:)

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da