14 Şubat 2009 Cumartesi

Ordan Burdan Hayattan 1 Yaşında



Evettt 1 yaşına girdim ben de bugün.Geçen yıl 14 Şubat gününde tepeden iner gibi dalıvermişim bu aleme Kalpli Pasta ile.Şimdi baktığımda nasıl da komik geliyor.Blog nedir bile bilmeden,hiç ne yaparım ne paylaşırım diye düşünmeden balıklama atladığım bir şeydi benim için.Sonraları vazgeçemediğim,her gün sayfama bakmazsam uyuyamadığım,arkadaşlarım neler yazmış diye merakla ekrana koştuğum bir uğraş oldu.İtiraf ediyorum ki bu arada kendimi de zorladım mutfakta yenilikler yapmak adına.Örneğin kek deyince aklıma sadece kendi Klasik Kek tarifim gelirdi.Artık yeniliklere daha açık ve cesur davranıp,daha önceleri olsa asla yapamam diyeceğim kekler yaptım:Kudrettullah ya da diğer adıyla Krem Karamelli Kek.Elime hiç maya almamışken mayalı poğacalar yaptım mesela.Kimi zaman yöresel şeyler denedim ve paylaştım kimi zaman da gezip gördüğüm yerleri anlattım.




Hayatım boyunca yapılması en zor şeylerden biri olarak görüp hiç elime süreceğime düşünmediğim aşure bile yapıverdim sırf kendimi aşmak adına.Hatta ve hatta balkabağı mevsimi bir değil tam 2 ayrı tarifle balkabağı tatlısı yaptım ağzıma sürmesem bile.




Tam 14 tarif de diğer bloglardan denemişim.Hep yemek yapacak değiliz ya arada okuduğum kitaplarımı paylaşmışım burada.Bu yıl daha fazla kitap konulu yazmak için kendi kendime söz veriyorum bu arada.Kimi zaman mimlerle kendimi çoğu zaman da küçük adamımı anlattım.




Ufak bir muhasebe yapınca çok keyifli geçen bir yıl olduğunu söyleyebilirim blogger olarak geçirdiğim bu yılın.Çok hoş arkadaşlıklar edindim yüzlerini göremesem bile yorumlarından sıcaklıklarını hissettiğim.Şimdi her biri benim için ayrı ayrı bişeyler ifade eden ne çok arkadaşım var.Umarım önümdeki 2. yıl birkaçıyla tanışma şansını da yakalarım.


İşte böyle bugün OBH 1 yaşına girdi.Ne de güzel bir gün seçmişim değil mi bloguma başlamak için.Bu vesile ile en başta her dırdırımı çeken,bana desteğini hiçbir zaman esirgemeyen büyük aşkım büyük adamımın,sonra küçük adamımın Sevgililer Gününü kutluyorum.


Herkese severek ve sevilerek geçirecekleri bir ömür diliyorum.



Not:Fotoğraftaki Limonlu Cheesecake dün doğumgünü olan eşim için yapıldı.Tarif yakında burada

12 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

Bak sen şu kalpli pastanın yaptıklarına...

Ne iyi yapmışsın ve iyi ki de yapmışsın!

Nice..nice...

Sevgiler

MoonSun dedi ki...

Nice nice uzun yillar bizlerle olman dilegiyle :)) Iyi ki yazmaya baslamissin :))

Düğme Bay'la BinbirçeşniHayat dedi ki...

ne guzel özetleyıvermıssın yaptıklarını:) veeeeee ıyıkııı gelmıssınde senı tanımısız....nıce nıce beraberlıklere...blogunun dogum gunu kutlu olsun...

zero dedi ki...

seni daha uzunca zaman bu sayfalarda görmek dileğiyle sevgili Yasemin:)

sayfana geldim ama ödül dediğin "I love your blog" mimi miydi bilemedim:)

neslihan dedi ki...

birinci yılın kutlu ve sevgililer gününü kutlu olsun canım.iyi hafta sonları.sevgilerimle...

pel!n dedi ki...

Canım tebrik ediyorum bloğunun 1. yılını..
Nice güzel paylaşımlarla hep birlikte inşallah...

Sevgililer günün kutlu olsun...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım zaman ne de çabuk geçiyor dimi. Blogunun 1. yaşını kutluyorum. Seni tanımış olmaktan gerçekten çok mutluyum. Uzun seneler burda yine beraber yazışıyor olmak dileklerimle...
Sevgiler

derya dedi ki...

Birinci yaşınız kutlu olsun. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle..

Betül KÖROĞLU dedi ki...

Gerçekten harika bir gün seçmişsin canım..İyiki seni tanımışım..Daha uzun yıllar burada beraber oluruz inşallah..

sevgiler

Devletsah dedi ki...

Tebrikler... Bir sürü güzel şeyi daha bizlerle paylaşman dileğiyle :)

pecete dedi ki...

Kutlu, mutlu ve uzun soluklu olması dileği ile...

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Daha daha nice yeni yaşlara arkadaşımmmmmmmmm, Yaşasın OBH:)

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da