5 Şubat 2009 Perşembe

Haydi Küçük Adam Yuvaya !!!


2 ay hastalık sebepli aradan sonra yarın kısmetse küçük adam yeniden oyun grubuna başlayacak.Geçtiğimiz Aralık ve Ocak ayı ikimiz açısından da cidden çok zor geçti.Hem hastalıklar hem de evde yeterince enerjisini doğru yönlendiremediğimiz için yaşadığımız sıkıntılardan sonra eminim ikimiz için de tekrar iyi bir başlangıç olacak.
Ben de bu fırsatı değerlendirip haftada 3 gün sabahları küçük adamı yuvaya bırakıp yürümeyi planlıyorum.Son zamanlarda üzerime hiç gitmeyecekmiş gibi yapışıp kalan şu lanet kiloları vermem gerek.Yaza şurda ne kaldı,bu yaz kısmetse oramdaki buramdaki yağlar fışkıracak diye tasalanmak istemiyorum.
Fotoğraftaki yeşil mercimekli bol taze otlu salata da tam dietlik.Bu defa önceki tarifime ek olarak üzerine biraz da susam serpiştirdim.Benim gibi et sevmeyenlerin bol bol yeşil mercimek yemesi gerektiğini de hatırlatayım.

6 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Betül KÖROĞLU dedi ki...

benimde kilolarla başım dertte doğumdan sonra yapışıp kaldılar... Rejimdeyim güyaa ...

İnşallah vereceğiz kiloları yasemincim :)Oyun grubuda iyi olmuş çocukları bir zamandan sonra evde oyalamak mümkün olmuyor.

sevgiler

pel!n dedi ki...

Yasemin kiloları bana hiç sorma,ben ebedi tombişim sanırım :)
Yürüyüş ne güzel olur,keşke bende yapabilsem...

Özgürede bir kreş şart ama nerde....
Yakışıklına bol oyun ve eğlence diliyorum..

Sevgiler..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

havalarda süper, tam yürümelik, bende geleyim beraber yürüyelim:)))))))))

neslihan dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.

salatan çok güzel,deneyeceğim.ellerine sağlık.sevgilerimle...

SMİLENA dedi ki...

çok iyi bir plan yapmışsın.sanada onada iyi gelecek...
sevgilerle

mujdenin denemeleri dedi ki...

Nefis bir salata olmuş Yaseminciğim.
Oyun grubu süper bir fikir.Tuğra'yı ne zaman başlattın?Yağız 22 aylık ve ben artık başa çıkamıyorum,yetersiz olduğumu düşünüyorum.Ama doğru zamanı bilemiyorum.Sevgiler...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da