16 Şubat 2009 Pazartesi

Beğenmeyen Almasın...Blog Ödülleri




Sevgili arkadaşlarım Müjde,Aslı ve Betül bana bu ödülü vermişler,çok mutlu oldum.Sevilen bir blog olmak ne büyük keyif.Gerçekten bazı bloglar var ki onların sayfalarını güncellemelerini sabırsızlıkla bekliyor insan.Ben kendi adıma bazen ''hadi ama kaç gün oldu,bir ses ver artık'' derken buluyorum kendimi.Hatta bazı arkadaşlarıma yorum yazarak,mail atarak tacizde bile bulunuyorum.Neden çünkü onları okumayı seviyorum.Kim mi bunlar,işte benim blog ödüllerim de bu arkadaşlarıma gidiyor

Bu arada bu ödüller bloglarda görünmeye başladığından beri bazı sayfalarda da bu mimlerle ilgili eleştirel yazılar görüyorum.Olabilir haklı da olabilirler bu mimleri anket defterlerimize benzetmekle,çocukca bulmakla ama kime ne,kime ne zararı var anlamadım ben.O yüzden beğenmeyen almasın dedim zaten.Kimse beğenmediğini okumaya,takip etmeye,yorum yazmaya mecbur değil,çünkü bu bir iş değil,zorunluluk değil.Bu bir keyif,bir paylaşım,hayatın zorluklarından uzaklaşıp kendimizi hafif hissettiğimiz yer.İşte bu kadar.






3.Uçan Martı Gülden






6.Kakaolu Pasta Gökçe'm






Aslında listemde daha çoook var bunlardan ama ilk aklıma gelenler bu kadar.Bakalım onlar hangi bloglara verecek ödüllerini?

7 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Betül KÖROĞLU dedi ki...

Canım bende haber vermek için tekrardan uğramıştım gördüğüm yazı ile mutlu oldum sen zaten almışsın ödülünü.

Teşekkür ederim sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Başlığını sevdim Yasemin'cim, sana katılıyorum.. Paylaşmaktan güzel ne var ki?

Nur Kılıç dedi ki...

Sevilmek begenilmek cok özel bir duygu bende özellikle böyle günlük tarzı blogları seviyorum tanımasamda zamanla alışıyor acaba neler yapmış hafta sonu diye merak ediyorum hernekadar ben yazamasamda bazı sebeplerden :P sizleri okumak çok keyif veriyor :)
Bazen içimi döküp döküp yayınlaya tıklayamadan siliyorum hele şu aralar blogla ilgili öyle doluyum ki taşıyorum :)
Neysse öncelikle size nice nice güzel ve uzun bir blog hayatı dilerim linkiniz daim olsun mu denir bu durumda :)
Birde bahsettiginiz filme en kısa zamanda gidecegim..
Sevgilerle..

pel!n dedi ki...

Başlığı görünce çok güldüm :))

Yasemin çok şekersin...

Sevgilerimi yolluyorum..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canımsınnnnnnn, aynen takılıyorum beğenmeyen girmesin sayfalarımıza. Keşke bende zamn bulabilsemmm daha çok post koyabilmek içinnnnn. Çok sağollllll.

sevil dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

pecete dedi ki...

Yaso; sana da çok teşekkür ederim. Layık gördüğün için. Sevgilerimle...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da