7 Ocak 2009 Çarşamba

Biraz Benden

Hiç kendinizi ifade edecek kelimeleri bulmakta zorlandığınız oldu mu? Ya da herkes sizi yanlış anlıyor-anlamıyor diye kendi kendinizi yediğiniz oldu mu? Sizi aslınızdan daha başka görmek istedikleri için canınızın sıkıldığı oldu mu? En yakınınızdakine bile kendinizi anlatamadığınız,en yakınınızın bile sizi anlamadığı zamanlar oldu mu? Peki ya hiç kapana kısılmış ve kaçacak bir yer bulamadığınız olmadı mı?

İşte ben birkaç gündür tam da bu bahsettiğim ruh hallerinin her birini yaşıyorum.İçimden ne ekranın başına geçip bişeyler yazmak ne de okumak gelmiyor.Sanki tüm sahip olduğum vasıflarımdan sıyrılıp çırılçıplak kalmış gibiyim.Sanki hayatta hiçbir şeyi bir daha başaramazmışım gibiyim.Bu hastalıklı ruh halinin geçeceğinden de eminim,daha önceden de yaşadım hem de daha beterlerini.Tecrübeyle sabittir ki hepsi ders oluyor,biraz daha öğretiyor hayatı ve insanları bana.Bu defa da öyle olacak,alacağımı alıp sonra eski ben olacağım yine.Umarım bu süre içinde bunu sizlere çok fazla hissettirmem.Şimdi paylaşıyorum çünkü burası benim kendim olabildiğim,kendime ait olan tek yer belki de.

Bu arada bekleyen bir de mimim var, En Karışık Duygu ve Bayan Baykuş'um beni aynı konuda mimlemişler.Uzunca bir soru listesi var,alın bakalım cevaplarımı.

En sevdiğim kelime : Bunu duymak biraz geç oldu ama küçük adamımın ağzından çıkan '' Anne'' kelimelerin en güzeli

En nefret ettiğim kelime: Bakarız , fena değil gibi belirsizlik içeren kelimeler

Beni ne heyecanlandırır : yeni yerler görmek,oğlumun yeni öğrendiği herşey,ilk defa yaptığım bir yemeğin sonucu,ekranımı açtığımda gelen yorumları görmek

Heyecanımı ne öldürür: Birşey anlatırken karşımdakinin ilgisiz davranması,benim kadar heyecan duymaması.

En sevdiğim ses : Küçük adamın kahkahaları, deniz kenarında sessizce oturup dalga sesi dinlemek

En sevmediğim ses : Trafikte korna sesleri,gece yarısı uykudayken komşulardan gelen gürültüler ya da tv sesi

Hangi mesleği yapmak isterdim : 4,5 sene bir bankada çalıştım,hayalimdeki meslek değildi.Sonra büyük bir tekstil firmasında müşteri temsilciliği yaptım.Şimdi oğluşumu büyüttüğüm için iş hayatına bir süre ara verdim ama en yakın zamanda hayalimdeki şeyi yapacağım inşallah

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdim : İnsanların yüzüme söyleyemediklerini beyinlerinden okumak isterdim.

Kendin olmasan kim olmak isterdin : Hiç böyle bir şey düşünmedim ama sanırım Sezen Aksu olmak isterdim:))
Hayatta yeteneğine hayran olduğum tek insan o çünkü.Şarkıcılık hayalim hiç olmadı ama o zaten şarkıcı üstü bir insan.

Kahramanım : Benim kahramanım canım Yavuz Dayımdır.

Nerede yaşamak isterdim :Mutlu olduğum yerde.Ama aileme de yakın olmam gerek.

En önemli kusurum : Çabuk sinirlenir ve parlarım.Ve sinirimi de sinirlendiğim kişiye değil de nazımı çekebilecek olana gösteririm.Genelde o kişi de eşim oluyor maalesef.

En keyif veren huy :Her şeyimi program dahilinde yapmak,kafama taktığımı yapmam

En sevdiğim küfür : Genelde çok küfür etmem ama arada sırada ettiklerimi de burda yazamam sanırım :)

Şu anki ruh halim : Yazının başında yazdıklarım hala geçerli.

Hayat felsefem : Dürüst olmak,insaflı olmak,insanlara güleryüzle bakmak,doğru insan olup oğluma iyi örnek olmak,mutlu yaşamak

Mutluluk rüyam : Kendi işimi yapmak.

Mutsuzluk : Sevdiklerimi mutsuz,sağlıksız görmek beni mutsuz eder.Her şeyin başı sağlık

Nasıl ölmek isterim: Aslında ölmek istemiyorum ama sanırım kimseye yük olmadan,hiç yatağa düşmeden,gülerken,dostlarla keyifle sohbet ederken

Cennet kapısında ne duymak isterim : Oralara kabul görür müyüm bilmem ama şunu duymak hoş olurdu :
'' hoşgeldin, bak burda kimler var ,dedelerin,Oğuz dayın,Gökhan abin,Ciciannen hepsi seni bekliyorlardı''

Benim cevaplarım böyle.Ben kimseyi mimlemiyorum,kim dilerse cevaplasın.

13 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Betül KÖROĞLU dedi ki...

Canım benim inşallah geçecektir bu durumlar yanlız biraz sabır lazım. Biz senden ayrılmak istemiyoruz arayı açma olurmu..

sevgiler

SMİLENA dedi ki...

canım hepimiz zaman zaman böyle hissediyoruz.şu anda mesleklerin en zor olanını yapıyoruz annelik.üstelik bunun için para da kazanmıyoruz.onların tek gülüşü bile yetiyor.bende çalışmayı çok istiyorum fakat henüz erkendaha çocuklarıma lazımım.
umarım sıkıntıların yakında geçer

nilay dedi ki...

Zor bir mimmiş. Seni biraz daha tanıdğım için ben kendi adıma memnun oldum.
Sevgiler

manii dedi ki...

Yasemincim bu hastalıklı ruh hallerini hepimiz zaman zaman yaşıyoruz bende bu blog işine ,bu hastalıklı ruh hallerinde iken dreamland arkadaşımın blog açıp rahatlayabileceğimi yaşadıklarımı,kafamdakileri yazarsam, birşeylerle uğraşırsam bu sıkıntılardan birazda olsun uzaklaşacağımı söylemesinden sonra ortaya çıktı.Bu yüzden yazmayı bırakma,çok uzaklaşma buralardan.Umarım bu ruh halinide çabuk atlatırsın...Ayrıca teşekkür ediyorum sorulara verdiğin cevaplar içinde...
Sevgiyle kal...

pel!n dedi ki...

Yasemin canım yaşadıklarını zaman zaman hepimiz yaşıyoruz.Tüm bu sıkıntıların bir an önce senden uzaklaşmasını diliyorum...
Cevaplarını zevkle okudum..

Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

İlk paragrafta sorduğun sorulara benim cevabım "evet, hem de bugün" olacak Yasemin'cim.. Böyle garip dönemlerin geçeceğini düşünerek kendimizi avutmalıyız ve dediğin gibi ders çıkararak..

Tijen dedi ki...

Hepimizin alıngan bir dönemi oluyor galiba, ya da dönemleri. Sonunda aydınlanıyor yüzlerimiz ya...

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemincim bir kaç gündür benimde içimden bilgisayarı bile açmak gelmiyordu ama inan sana mail atıp hal hatır sormak istedim. Hissettim galiba... Umarım bu ruh halin kısa süreli olur. Mutlu olmak için o kadar çok neden var ki... Bende ne yazık ki çoğu zaman bunları unutabiliyorum.
Sevgiler

HADİYE dedi ki...

Merhaba Yasemin,

Bazen insanın ağzını bıçak açmaz konuşmak istemez.Bazende konuşmak çok iyi gelir.Umarım paylaştıkça azalır sıkıntıların.

Sevgilerimle*

mujdenin denemeleri dedi ki...

Yaseminciğim geçtiğimiz günlerde ben de aynı şekilde hissediyordum ve emin ol bu geçici bir dönem.Yoğun iş hayatından sonra en zor meslek olan annelik ve ev hanımlığı bize böyle hissettiriyor maalesef.
En kısa zamanda gönlünden geçenler gerçek olur inşallah.
Sevgilerimle...

Zarpandit :) dedi ki...

ablacım mail attım sana bana sordugun soru için ne yaptın merak ettim.inşallah gec kalmamısımdır:(

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canımmm, ben o kadar dağılmışım ki senin postunu şimdi görüyorum. Sen beni ondan aradım cuma akşamı,gerçekten yok olmuşum,bende farkettim şimdi. Geçer bu haller, sende demişsin zaten, hiç güneş yok,belki de ondan bunalım olduk,Paşam "Anne" diyor mu artık? Maşallah ona.

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

olmaz mı? bende zaman zaman aynı ruh halinde oluyorum..

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da