12 Aralık 2008 Cuma

Bir Garip Yasemin


Mimleri cevaplamayı seviyorum aslında ama bu defa konu beni bir hayli düşündürdü. Sevgili Betül beni mimlemiş ve garip hallerim neymiş acaba diye sormuş.Kim garip olduğunu kabul eder ki.


Yazacaklarım ne kadar garip bilinmez ama aklıma bunlar geldi:

*Tuğra uyurken zile basılması deli eder beni ya da telefonunun çalması.Küçük adam uyur uyumaz kapıya ''Lütfen zile basmayın'' diye not asılır,evdeki tüm telefonların da sesi kapatılır.Günde birkaç saat ulaşılamaz oluyoruz yani.Neyse ki beni tanıyanlar bu durumu öğrendi.

*Mutfak tezgahı,banyo lavabosu ve tezgahı,yatak odasında tuvalet aynası gibi yerleri mutlaka kendim temizlemek isterim.Temizlikçiye asla yaptırmam,en ufacık bir şeyin bile yeri değişse sinir olurum çünkü.

*Bulaşık makinesine kirli bulaşıkları illa ki kendim yerleştirmek isterim,eşim yerleştirmişse arkasından mutlaka kontrol eder,hoşuma gitmeyenlerin yerini değiştiririm (bunu okuduğunda bir daha makineye bulaşık yerleştirmeyecek sanırım)

*Neredeyse tüm yıl çantamda şemsiye olmadan dışarı asla çıkmam.Bir tek yazın şemsiye olmaz çantamda.
*Ütü yapabilmem için mutlaka televizyon izlemem şart,yoksa asla yapamam.
*Kitaplarımı kimseye vermeyi sevmem,ola ki verdiysem içim içime yer kitabım geri gelene kadar (bu konuda çoğu kişi böyledir bildiğim kadarıyla,öyleyse garip değilim)

*Anneme gittiğimde mutlaka tüm evi kolaçan ederim,acaba yeni neler alınmış,neler var diye.Hatta kızkardeşimin tüm odasını çekmecelerini kontrol ederim.Hoşuma gidiyor napıyım,ama başka bir yerde yapmam korkmayın.

*Misafirim gelecekse mutlaka önceden liste yaparım menüde neler olacak,ona göre neler alınmalı diye.Masayı mutlaka önceki akşamdan hazırlarım(yaaa bu da garip değil galiba ufff)

*Beyaz renkli tişört,gömleklerimi sadece bir gün giyerim,ertesi gün giyemem.
*Yaz başında bembeyaz bacaklarımla asla şort giyemem,bir şekilde güneşlenip ondan sonra giyerim.Bir de pedikür yaptırmadan açık ayakkabı,terlik giymem.Giyene de yakıştırmam zaten.
*Tuğra öğle uykusuna yattığında mutlaka kahvemi yapar birkaç dakika nefes alırım.Günün en tatlı anını kaçırmam yani.

*Yatağa yattığımda asla hemen uyuyamam,en yorgun zamanlarda bile mutlaka o gün neler yaptığımı,ertesi gün neler yapacağımı düşünürüm.Bu arada çoktan uykuya dalıp horrrrrlamaya başlamış büyük adamı habire dürter dururum(zavallım nedir çektiği benden?)

*Haftasonları dışarı çıkarken mutlaka eşimin kıyafetlerine karışırım.Uyumlu olmayanları söylerim,o da sağolsun bana güvenir(ama ben de ona sorarım nasıl olmuşum,yakışmış mı diye,eee herşey karşılıklı)

*Blog olayına girdiğimden beri fotoğraf makinem ve yedek pillerim olmadan evden çıkmam.Nerde neyle karşılaşırız bilinmez.

Daha fazla yazacak olursam tüm foyam ortaya çıkacak.İşte benim garip hallerim bunlar.Ben de sevgili arkadaşlarım Banu,Seda ve Nilay'ı mimledim.Bakalım onların ne gariplikleri varmış

7 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

lemanice dedi ki...

şu kitap konusunda tamamen haklısın.bencede vermeyelim istersen hiç kitaplarımızı.sevgiler.banada gel

pel!n dedi ki...

Bu garipliklerin bir kısmı bende de var,okumak çok zevkliydi...

Sevgilerimi yolluyorum..

Betül KÖROĞLU dedi ki...

teşekür ederim pelincim. kitap konusunda bende öyleyimdir yazmayı unutmuşum :)

sevgiler

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin'cim özellikle kitap ve yazın açık ayakkabıya geçme konusunda senle aynıyız :) Sanırım titizlikten ileri geliyor.. Artık ben de cevaplasam iyi olacak bu mimi.. Sevgiler..

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ben de bulaşık makinesi ile ilgili bu takıntının sadece kendimde olduğunu düşünüyordum,sende de olduğunu duymak beni sevindirdi.Sevgilerimle...

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Annemin evini bende karıştırıyorum, ay ne meraklıyım diye kendime kızıyordum, yalnız değilmişim, ohhh.

nilay dedi ki...

Mimine cevap vermeye çalışacağım. Bu konu beni de baya bir düşündürecekmiş gibi görünüyor.

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da