27 Ekim 2008 Pazartesi

Susma Sustukça....


Cuma akşamından beri ben de diğer blog arkadaşlarım gibi şaşkın durumdayım.Bayan Baykuş'um Banu'cum beni arayıp da haber verdiğinde önce olayın vehametini kavrayamadım.Fakat sonradan deli oldum.Hele de bu sabah tesadüfen bir blogda kapatılma sebebini okuyunca sinirden küplere bindim.Ne kadar doğru bilemem ama sebep Digiturk'un Lig Tv yayınlarını izinsiz yayınlayan bir blog imiş.Yani bir blogla başedememiş koskoca bir Digiturk de tutmuşlar tum blogları kapatalım demişler.Çok dahiyane bir fikir,çünkü bu işi yapan adam başka bir yolunu bulup da yoluna devam edemez sanki.Tıpkı şu anda birçoğumuzun yaptığı gibi yasal olmayan yollardan bloguna erişemez sanki.Elbette ki suçlu olana ceza verilmeli ama hiçbir şeyden haberi olmayan biz çoğunluğun suçu nedir?
Hepimiz çok farklı yollardan bir şekilde bloglarımıza girip yazmaya devam ediyoruz.Belki az okunacağız,belki öncekine göre daha az yorum alacağız ama susmayacağız.Bu ekranlar tekrar bize açılana kadar da biz başka yollardan devam edeceğiz.Tüm blog yazarı arkadaşlarımı da -her ne kadar sıkıcı ve sinir bozucu olsa da- susmamaya ekranlarını terk etmemeye davet ediyorum.Lütfen susmayalım.Bu konu ile ilgili başlatılmış olan bir çok kampanya var.Lütfen hepsine katılın,sonuç çıkmaz diye düşünüp kabuğumuza çekilmeyelim.Bu hakkı elimizden almalarına tepkisiz kalmayalım.
http://blogspotacilsin.wordpress.com adresini lutfen ziyaret edin ve imza kamyansına katılın.

4 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

zero dedi ki...

Hiç bu kadar duygularımı ifade etmekte zorlandığım olmamıştı. Adaleti sağlamayan hukukun ne kadar hukuk olacağı ortada. Katılıyorum Yasemincim, tüm platformlardaki imza kampanyalarına katılmalı, yapılabilecek her şeyi yapmalıyız.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Kendimi çok tuhaf hissediyorum, öyle kötü bir durum ki.. Kaçak göçek giriyoruz, hiç tadı tuzu kalmadı.. Ben de okuduğum her kampanyaya imza ve dilekçe yolluyorum, belki hiçbir işe yaramayacak ama olsun!

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin'cim kavuştuk sonunda!

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Gözümüz aydın Yasemincim
yeni yazı ve tariflerini bekliyorum

sevgiyle kal

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da