10 Ekim 2008 Cuma

Banu'nun Mimi ve Evde Nefret Edilesi Durumlar


Aslında sıradaki yazı konusu bu değildi ama ekranı açıp da Banu tarafından mimlendiğimi görünce -sırada bekleyen bir başka mime rağmen,onu düşünmem lazım uzun uzunnnn- hemen yazayım dedim.Konu hanımlar için uzunca bir liste ihtiva ediyor eminim,benim de upuzun bir listem var elbette ama Banucuğumun da dediği gibi hepsini yazarsam hakkımda pek hayırlı şeyler düşünmezsiniz.


*evin bilumum köşelerinde saç ve kıllar görmek özellikle de banyodan sonra küvettekilere tahammül edemem.
*tuğra beyin oyuncaklarının evin en ücra köşelerine kadar yayılmış olması ve odasına bir türlü sığamaması
*her normal insan gibi diş macununun ortasından sıkılması ki Allahtan eşim böyle bir şey yapmıyor.
*el sabununun üzerindeki köpüklerin temizlenmeden öylece bırakılması,sırf bu yüzden sıvı sabun tercih ediyorum
*temizliğin hemen ardından yağan yağmurla tüm camların batması (gerçi artık yağsın diye dua ediyoruz ya neyse)
*banyo aynasının üzerinde su lekeleri ve aynalardaki el izleri (tuğranın minik elleri bayılıyor aynalara)
*el havlularının nemli olması,sırf bu sebeple günde 2 kere havlu değiştirdiğimi bilirim
*boş yere açılmış elektrik düğmeleri ve gereksiz harcanan su
*üzerine strech film geçirilmeden buzdolabına kaldırıldığı için kurumuş peynirler
*Tuğra'nın elinden hiç düşürmediği çubuk krakerlerinin evin baş pisliği olması.

Liste böyle uzar gider ama bu kadarı yeter sanırım.Ben de arkadaşım Mübecell'i mimledim,bakalım onun evinde nelerden nefret ediliyormuş.

Not:fotoğraf bir maille gelmişti bana,kime ait olduğunu bilmiyorum ama çok hoşuma gitti be pasaklı bebiş.

4 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Paylaşımın için teşekürler keyifle okudum yasemincim

sanırım bütün kadınlar benzer şeylerden hoşlammıyoruz:)

sevgiyle kal

egeli dedi ki...

YASEMİN'CİMMMM,TEŞEKKÜR EDERİM CANIM,TAM HEDEFTEN VURDUN BENİ BU MİMLE...SAYA SAYA BİTER BUUUU...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin'cim epey güldüm listeni okurken, seni çok iyi anlıyorum :) Nemli havlulardan ben de hoşlanmıyorum :)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Kurumuş peynir konusu ile ilgili olarak sana önerim olacak.Topperwave'nin peynir kutusu. Her çeşit peyniri sarmadan bu kutunun içinde uzun süre saklayabiliyorsun. İlgili linki bulursam yollayacağım sana.

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da