22 Eylül 2008 Pazartesi

Sobelere Devam Ediyoruz.


Bu aralar bu sobeler pek sık oldu,kimin blogunu açsam bir sobedir gidiyor.Eeee böyle olunca birbirimizi daha da iyi tanıyoruz,valla hoşuma gidiyor.Bir önceki sobemde de dediğim gibi her sobede gönüllüyüm cevaplamaya.Sevgili Seda da beni sobelemiş,teşekkür ederim arkadaşıma ve gelelim cevaplara


İsminiz?
Yasemin Aslıhan


Nerelisiniz?
Bu sorunun cevabı biraz uzunca;annem Trabzon Sürmeneli,babam Sivas Zaralı ama ben İstanbulda doğdum büyüdüm.O yüzden kendimi İstanbullu hissediyorum.Kimileri kızıyor böyle söyleyince ama öyle napıyım,Ne Sivası bilirim ne Trabzonu,niye oralı olayım...

Yaşadığınız yer?
İstanbul,Kadıköy

Mesleğiniz?
İktisat Fakültesi ÇEKO mezunuyum,eski bir bankacıyım.1,5 yıl da tekstil müşteri temsilciliği yaptım.Bakalım bundan sonra iş hayatına hangi meslekle devam ederim.İnşallah çok daha fazla keyif alabileceğim bir iş olur.

Hobileriniz?
Aslında bu aralar pek de hobilere zaman yok ama fırsat buldukça puzzle yapıyorum.Değişik yerler görmeyi seviyorum.Eğer hobi sayılırsa kitap okumayı seviyorum.

Evli misiniz?
Eveeet, 25 Eylül'de tam 4 yılı bitirmiş olacağız.

Kaç çocuğunuz var?
Bir tanecik 27 aylık oğluşum var;Mustafa Tuğra

En sevdiğim yemek?
Benim gibi yemek yemeyi seven biri için zor soru.Ciğer,yumurta beyazı dışında herşeyi yerim.Patlıcanla yapılan her yemeğe de bayılırım.

En sevdiğiniz tatlı?
Sanırım kadayıf ama evde yapılanlar değil,dışarda hazır satılan şöyle dümdüz ve sert olan bol fıstıklı kadayıfa asla dayanamam.Bir de minik minik tulumbalar en sevdiklerimdir.

Sevdiğiniz Müzik türü?
Hemen hemen her türlü müziği severek dinlerim.Son zamanlarda Laz olan eşimin de etkisiyle bolca tulum dinler olduk ama iflah olmaz bir Sezen hayranıyım.Sezen Aksu,Zuhal Olcay,Yeni Türkü,Ferhat Göçer,İlhan Şeşen,Sertab Erener dersem ne tarz sevdiğimi az çok anlarsınız sanırım.Aynı zamanda da Klasik Türk Müziği ve türkü de severek dinlerim.

Nerelere gitmek istersiniz?
Şimdiye kadar hiç yurtdışına çıkmadım.Neden çünkü Türkiye'de henüz görmediğim o kadar çok yer var ki,öncelikle onları görmek istiyorum.Safranbolu,Amasra,Güneydoğu ve Doğu Anadolu'daki hemen her yeri merak ediyorum.Olimpos,Gökçeada,Kaş da görmek istediğim yerler arasında.Tüm bunları gezip gördükten sonra eğer sıra yurtdışına gelirse ilk yer İsviçre Alpler,İtalya'nın her yeri ve Uzakdoğu olur sanırım.


İşte beni biraz daha tanıdınız.Şimdi ben de taze blogcu arkadaşım Fisun'u sobeliyorum.Hadi bakalım Fisun kolay gelsin.



Not:Fotoğraf internetten alınmıştır,konuyla alakası yok ama çok hoşuma gitti.


7 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

My Turkish Kitchen dedi ki...

ahhh....
cok sasirdim, bizim de 25 eylulde 4 yil bitiyor ve 29 aylik bir oglumuz var!
iffet

My Turkish Kitchen dedi ki...

Dunya gercekten de kucuk.Bizim yasadigimiz sehir,Florence Turk nufusunun yogun olmadigi bir sehir ama okyanus kiyisindaki sehirlerde Turklerin yogun yasadigini duymustum. Kimbilir birgun belki dayinizla da tanisiriz.

My Turkish Kitchen dedi ki...

Mutlaka gideriz eger yolumuz duserse.
Bu arada, bende universiteyi Istanbul da okudum ve Kadikoy de 4 yil yasadim. Bir tane daha:)

My Turkish Kitchen dedi ki...

ben de ekliyorum seni:)))

pelin dedi ki...

Zevkle okudum,ve seni daha iyi tanımış oldum..

Sevgiler..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yapboz benim de hobilerim arasında ve ben de Doğu ve Güneydoğu Anadolu'yu görmeyi çok istiyorum.. Seni biraz daha tanımış oldum güzel cevaplarınla Yasemin'cim..

:)den dedi ki...

Yaseminciğim bu sobe sayesinde seni daha yakından tanımaktan dolayı mutluyum. Yakından tanımakla kastım nelerden hoşlandıkların.
"Son zamanlarda Laz olan eşimin de etkisiyle bolca tulum dinler olduk" kısmına ise gülümsedim:)

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da