18 Eylül 2008 Perşembe

MUSTAFA

Can Dündar'ın senaryosunu yazıp yönettiği ''MUSTAFA'' belgeseli Mustafa Kemal Atatürk'ü tüm dünyaya,yeni nesillere ve tüm Türkiye'ye tekrar anlatmaya hazırlanıyor.Belgesel film 29 Ekim 2008 tarihinde gösterime girecek.Ancak ben ilk duyduğum andan itibaren büyük bir merakla beklemekteydim.Bu aralar okumakta olduğum ve kendimi çok fazla kaptırdığım Latife Hanım kitabının da bundan bir etkisi var elbette.Sizler de benim gibi belgeseli heyecanla bekliyorsanız buraya tıklayın da biraz olsun fikriniz olsun.

3 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Craft Woman dedi ki...

Evet canım bende geçen hafta bahsetmiştim ama beklenen ilgiyi görmedi umarım film çocuklara Atamızı sevdirir ve gişe rekoru kırar.

SMİLENA dedi ki...

bende çok merak ediyorum açıkçası.fragmanı da çok etkileyiciydi.Şu an bile duygulandım.Atamız söz konusu olunca akan sular duruyor.
ATAM İZİNDEYİZ...

zero dedi ki...

Ben Atatürk'ü putlaştırarak ona en büyük haksızlığın yapıldığını düşünenlerdenim. Atatürk şu an imkan olsa da dilegelseydi, kendisini zerre kadar anlamamış insanların, onu sadece resimlerini etrafa asarak anmaya ya da sevmeye çalışmalarına derin bir sitem ederdi diye düşünürüm. Devlet adamlarının da insan olduklarını unutmadan, zaaflarıyla, erdemleriyle bir bütün olarak tanımaktan, bilmekten yanayım. Can DÜndar'ın bunu en iyi yapan gazetecilerden biri olduğunu düşünüyorum. Ele aldığı politikacının, devlet adamının, sanatçının vs. her şeyden önce bir insan olduğunu unutmadan çıkarıyor ortaya yaptığı tüm belgeselleri. Sarı Zeybek de bu açıdan önemli bir belgeseldi bence. O nedenle ben de Mustafa'yı merak ediyorum, altı doldurulmamış sloganlarla değil, her şeyiyle gerçek bir hikayenin yer alacağını düşündüğüm bir belgesel olacağını tahmin ettiğim için...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da