26 Eylül 2008 Cuma

İftar Daveti mi Şölen mi?

Geçtiğimiz Çarşamba akşamı iftara arkadaşlarımız Aynur ve Murat'ın evine davetliydik.Aynur'dan burda sıkca bahsediyorum kendisi tanıdığım en marifetli arkadaşımdır.Elinden bir uçanla bir kaçan kurtulur,derler ya aynen öyle.Yine krallara layık bir masa hazırlamıştı bize.Bu durumda kral ve kraliçe de eşim ve ben olduk.Hatta ''keşke perşembe gecesi gelseydik de evlenme yıldönümümüzü burda kutlasaydık'' diye de düşünmedik değil hani.Menüye bir bakalım;


piyaz
çiğ köfte
peynirli-sosisli milföy börekler
salata
peynir tabağı
fırında mantar (mısır ve üzeri kaşar rendeli)
Ali Nazik (benim için patlıcanın en güzel,en muhteşem halidir)
bunlar da benim yapıp götürdüğüm cevizli ezmeli kanepeler ( o kadar yemeğin yanında pek rağbet görmediler ama tarifini vericem bir ara)
bu da Aynur'un masasından bir görüntü,sadece bir dakika sonrası masaya hücum edip o enfes yemeklerin keyfine vardık.

Masa elbette bu kadarla kalmadı.Ben mahluta çorbasının,pilavın,et sotenin,sarmaların,havuçlu salatanın fotoğrafını çekemeden iftar olmuştu zaten.Yemekten sonra yediğimiz şekerpareler de harikaydı.Aynur arkadaşımın ellerine sağlık diyorum,evlerinin ve sofralarının bereketi,muhabbetleri eksik olmasın inşallah.

Bu arada bugün mübarek Kadir Gecesi.Herkesin kandilini kutluyorum,dualarınız kabul olması dileğiyle

11 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Aynur Hanım'a maşallah, gerçekten sofra çok güzel görünüyor. Burda şanslı olanlar ise o sofranın başında olanlar :)

Kadir geceniz mübarek olsun canım.

Bu arada blogunda ki değişiklik çok güzel olmuş. Yeni bannerinda baş köşeye çok güzel oturmuş.
Sevgiler

Craft Woman dedi ki...

Canım çekti ya ne ara geldin de yazdın bakayım sen :) Muckk

Huriye dedi ki...

Aynur hanimin ellerine saglik,hersey harika gorunuyor...

Kadir geceniz mubarek...dualariniz kabul olsun insallah...opuyorum seni...sevgilerimle...

:)den dedi ki...

"Şölen" bu Yaseminciğim:)
Afiyetler olsun. Yeni banner yine çok cici olmuş. Güle güle eskit canım.
Sevgiler...

CooL dedi ki...

Bunların hepsini senmi yaptın yaaa..Valla Brawo sana :=)

zero dedi ki...

Böyle bir sofra sevgiyle sevilen dostlar için hazırlanır ancak diye düşünüyorum ben:) Sayfanın yeni hali de çok hoş görünüyor bu arada Yasemincim:)

murat dedi ki...

Ne mutlu bize ki siz değerli arkadaşlarımızı memnun edebilmişiz.Aynurumun ellerine sağlık.Tuğra paşa ve Onur paşalarımız yeter ki iyi olsunlar,keyiflerimiz hoş olsun,bizler daha çok otururuz öyle sofralara...şimdiden bayramınızı tebrik ederim..
MURAT GÜZEL

neslihan dedi ki...

Rüya gibi bir menü ve sofra olmuş.arkadaşının ellerine sağlık.enfes görünüyor herşey.afiyet olsun efenim.sevgilerimle...

nilay dedi ki...

Süper bir sofra olmuş. arkadaşının ellerine sağlık.
Bu arada blogunda çok güzel olmuş. Ferah ferah bence bu hali harika

Zarpandit :) dedi ki...

ayy cok guzel sofraymıs yaaa:)

bu arada sobelendin!!!!!!!:)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin'cim, afiyetler olsun, arkadaşının ellerine sağlık, ne çok çeşit hazırlamış, Allah sofralarından bereketi eksik etmesin.. İyi bayramlar diliyorum bu arada,sevgiler..

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da