12 Eylül 2008 Cuma

Birileri Bana Fikir Vermeli!!!


Uzunca bir zamandır düşündüğüm bir konu var.Bu konuda da sizlerden fikirlerinizi almak istedim.Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere benim bir blogum daha var: Cicilerim Bicilerim


Fakat zavallı blogumla pek ilgilenemiyorum ancak OBH'a vakit ayırabiliyorum ve istediğim kadar kişiye de ulaşmıyor.Diyorum ki ara ara oradaki gönderileri buraya eklesem de o blogu kapasam mı ne dersiniz?

Hadi ama yorum yaz:))

9 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

SMİLENA dedi ki...

bence çok daha iyi olur.benim de iki bloğum var ama dediğiniz gibi anca birine vakit kalıyor iki çocukla.iyi günler olsun

Craft Woman dedi ki...

Yasminim bence de kesinlike bakıyorum hala aynı şeyler var oradaki sevdiğin yazıları taşı buraya bence de ne kadar çok dağılırsan o kadar başa bela hemen işe koyul derim.

pelin dedi ki...

Yasemin canım bende aynen ikisini birleştirebilirsin diyeceğim..Takip etmek açısından çok daha rahat olur..

Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Meksika fasulyesinin markasını sormuşsun " Fripp " marka aldım :)büyük marketlerde vardır sanırım..

zero dedi ki...

Yasemincim, bence de orda sergileyebileceğin her şeyi burda da sergileyebilirsin. Sonuçta bence burdaki konseptine de aykırı bir durum olmaz çünkü diyorsun ya ordan burdan hayattan... Onlar da hayata ve sana dair öyle değil mi?:)

Benim de ikinci bir bloğum var bilmem biliyor musun ama.. Bir Dilim Sohbet'e başlarken, yazılarımın haricinde çok sevdiğim pasta yapımıyla ilgili bir şeyler de paylaşırım diye düşünmüştim. Nitekim hatırlarsan ilk zamanlar yaptığım pastaları da yayınlardım Bir Dilim Sohbet'te. Sonra B.D.S'in sadece yazılarımın olduğu bir site olmasını istedim. O yüzden pastaları yayınlayacağım ikinci bir site açayım dedim. PASTANUSH öyle çıktı. Ben de ona çok ilgi gösteremiyorum çünkü her dakka pasta yapmıyorum. Ama pişman değilim onu açtığıma. Çünkü Bir Dilim Sohbet'te yaz yaz yaz yaz sonra araya bir pasta koy garip geliyordu. Ama senin durumunda öyle değil bence. Ben senin öbür siteyi de ziyaret etmiştim, orda yayınladığın her şeyin buranın konseptine de uyacağını düşünüyorum:) Oyumu kapatmandan ve her şeyi burda paylaşmandan yana kullanıyorum:)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bence de iyi fikir Yasemin, neticede ordan,burdan, hayattan değil mi? ;)

Huriye dedi ki...

Canim fikrimi istersen eyer,diger sayfanda olanlari buraya tasiya bilirsin ve burda devam edersin,bence çok iyi fikir,sonuçta senin blog sayfanin ismine de uyuyor ordan burdan hayattan,çok iyi olur balim,ama yine de sen bilirsin,inan baska sayfan oldugunu dahil bilmiyordum. öpüldün...

SERAP dedi ki...

Çok farklı birşey olmadığı müddetçe bencede aynı blog çok daha anlamlı.Hem erişim açısından bizim içinde kolay olur.Şimdiden kolay gelsin:)

zarpandit_gokche dedi ki...

net kötü hiç bir yere ulaşamıyorum en sonunda sana yazabiliyoruz ablacım :))))

ya aslında ikisini birleştirmen cok mantıklı..bir yemek bir cici olur ne farkederki? sonucta sen varsın yazıyorsun bizim için önemli olan asıl mesele bu sen yazmayı bırakmada birleştir blogları derim ben :))))

neslihan dedi ki...

merhaba yasemin
blog adın diğer blog yayınlarına çok uygun.bence de ikisini birleştirmelisin ki minik tuğraya zaman kalsın.

sevgiler.........

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da