19 Eylül 2008 Cuma

100.Gönderim ve Yeni Banner'ım


Bu Ordan Burdan Hayattan'ın 100.gönderisi olacak birazdan.Aylar önce bu işin içine ilk girdiğimde bu denli keyif alacağımı asla bilemezdim.Umarım daha nice 100 yazılarım olur ordan burdan hayattan konulu ve hepsinden de önemlisi daha çok dostum olur yazdıklarımı paylaşabileceğim.


Eveeeet bu da benim yeni banner'ım.Adı bende saklı bir blog arkadaşım OBH için tasarladı bunu bugün.Akşam iftar davetinden döndüğümde mail kutumda görünce çocuk gibi sevindim.Adsız kahraman çok teşekkür ederim sana; emeğine ve ellerine sağlık.

10 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

SMİLENA dedi ki...

nice güzel yazılara canım.İyi geceler:-o

SMİLENA dedi ki...

harika görünüyor yeni banner'in.

:)den dedi ki...

Yasemin merhaba canım,
Daha nice 100. 1000. 100000000... gönderilerin olsun...
Yeni banner çok şirin. Seni daha iyi ifade etmiş.
Mutlu günlerde eskit:)

neslihan dedi ki...

Canım daha nice yüzüncü gönderilere... bannerin çok şeker olmuş,güle güle kullan.sevgilerimle...

nilay dedi ki...

Daha nice yazılara inşallah. Banner da çok cici olmuş

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Daha nicelerine canım arkadaşım.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Canım Yasemin'cim, 100. postun kutlu olsun, daha nice yüzlere :) Bannerın çok hoşuma gitti, gizli kahramanın ellerine emeklerine sağlık..

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemincim hayırlı olsun canım. Sayfanı açınca şirince bannerinı gördüm çok da yakışmış. Nice güzel paylaşımlarla...
Sevgiler

Kitap Kurdu dedi ki...

Yaemincim yeni banner'in çok şirin, çok beğendim. Umarim daha nice 100. gönderiler olsun.

Haydins dedi ki...

Cokcici banner ..Nice 1000..10000..yazilara :)

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da