4 Temmuz 2008 Cuma

Blogum Dün Kendi Rekorunu Kırdı.Bu Çikolata Şelalesi Sizler için 298 kişi



Bu blogda yazmaya başlayalı henüz 4 ay olmadı.Ama gerçekten sanal da olsa iyi arkadaşlıklar kurduğumu düşünüyorum.Bir evin içinde bir bebekle geçen günlerde belki de nefes alabildiğim tek yer burası oldu.
Tüm gerçekliklerden uzakta ve kafamda beni yiyip bitirenlerden sıyrılıp kendime bir terapi odası yarattım belki de kim bilir.Okuduğum bir kitapta şöyle diyordu yazar : '' ne yapıyorsan yap tutkuyla yap ve ona her gün mutlaka en az 1 saatini ayır.1 yılın sonunda göreceksin ki o işte en iyi sen olacaksın''



Ben hergün 1 saatimi ayıramıyorum belki ama bu işte en iyisi olmak gibi bir iddiam da yok zaten.Fakat dün beni sevindiren bir olayı paylaşmak istiyorum,sayfamı tam 298 kişi ziyaret etti dün.Ben çok mutlu oldum,belki kimileri için komik bir sebep ama inanın çok mutlu oldum.
Akşam da yemekten sonra evde uzun zamandır bekleyen Dr.Oetker'in Çikolata Şelalesini yaptım kutlamak için.Üzerine de dondurma koyup öyle servis yaptım.Hadi alın biri de sizin,çünkü kutlama sebebi sizsiniz.
Teşekkürler beni yalnız bırakmadığınız ve bana şevk verdiğiniz için.


Yorumlar lütfen.


12 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Yasemin'cim ben alıyorum bir tane öyleyse :)Markette görmüştüm ben de bu şelaleri ama bu aralar biraz dikkat ettiğimiz için yediklerimize rafa geri koymuştum :) Çok güzel görünüyorlar..

Haydins dedi ki...

Bu cikolata selaleri taaa moskovalara bavulda tasindi..Burada yokda boyle pratik seyler, esimde cok seviyor ondan bir kac defa geldiler moskovaya..Yapimida cok kolay dimi, esim yapiyor bizde :)

Haydins dedi ki...

Bu arada tebrikler daha bol ziyaretcilerin olsun insallah..

nilay dedi ki...

Allah süper süper görünüyor. Dondrumayla nasıl da özendim. Ben de aldım bir tane.

nursunca fikirler dedi ki...

çok güzel görünüyorlar eminim çokda lezzetlidirler.Ayrıca blogda süper olmuş devamını dilerim.

zeynep dedi ki...

ziyaretcileriniz daha cok olur insallah,tebrik ederim sizi:)bende blog dunyasinda cok yeniyim.bende cok merak ediyorum gunde kac kisi ziyaretime geliyor,bunu nasil siteme koyabilirim bana bu konuda yardimci olursaniz cok sevinirim
sevgiler

zarpandit_gokche dedi ki...

offf ya yasemin abla ben bunlardan almamda naparım..bir kaç tane alırım gerisinide yerim:)

acayip güzel gözüküyorlar:)

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Merhabalar canım.
Uzun zamandır tatilden dolayı bloguna girememiştim. Harika şeyler yapmışsın. Özellikle oğlunun yeni yaşını kutluyorum. Biliyorsun benim oğlumunda 4 gün sonra yaş günü var. Allah iyi günlerini, güzel günlerini göstersin inşallah. Resminizde çok güzel çıkmış. Ne kadar çabuk büyüyorlar.
Sevgiler

nzlgl dedi ki...

nefis görünüyor ellerinize sağlık ama asıl nefis görünün bebişiniz allah bağışlasın
sevgiler

egeli dedi ki...

İNSAN NE KADAR MUTLU OLUYOR DEĞİLMİ ZİYARET EDİLDİKÇE ??!!!!,ALLAH DAHA ÇOK ZİYARETLER NASİP ETSİN CANIM,ÇİKOLATA ŞELALELERİ BENDE BİR GÜN DENİYECEĞİM ,ELLERİNE SAĞLIK...

Tijen dedi ki...

Nice yaşlara, yıllara, sevdiklerinle...

Hobi Sepeti dedi ki...

Bloğunuzu yeni keşfedenlerdenim.Gerçekten çok beğendim.Bebeğinizin yeni yaşını kutlarım.Çikolata şelalesi çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.
Sevgiler.
Pınar.

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da