8 Mayıs 2008 Perşembe

Krem Karamel Ve İZEV

Diyorum ya bugünlerde bir tembelliktir gidiyor,hadi bakalım hayırlısı.O yüzden ne yeni birşey deneyesim var ne de bildiklerimi yapasım.Ben de evde bulunan hazır şeylere yöneldim.Dün de canım tatlı çekince evde miyadı dolmak üzere olan krem karameli yakaladım paketinden hemen.





Hem çok sevdiğim bir tatlı hem de Dr.Oetker bence bu konuda çok iyi.Başka markaları da daha önce denedim,hepsini başarısız buldum ama sevenlere öneririm mutlaka alıp denesinler.''Ben evde kendim yapıyorum,çok da güzel tarifim var'' diyenler varsa benimle de paylaşırlarsa çok sevinirim, belki ben de artık hazır yapmam.

**************************************************





Dün akşam eşime kapıyı açar açmaz bana bu cici sarı kutuyu uzattı.Ben de bayılırım böyle sürpriz şeylere,paketi açmadan hemen resmini de çektim.İçinden de küçük şekerler çıkınca çocuk gibi de mutlu oldum.Bir de anlamlı not vardı ki içinden çıkan,kimin olsa hoşuna giderdi.




Adını ilk defa duyduğum bir kurumu tanıtmak istiyorum.Eşim bu kutuyu bir bağış karşılığında almış.İZEV (İstanbul Zihinsel Engelliler İçin Eğitim ve Dayanışma Vakfı) diye bir kurum,belki aranızda duyanlar bilenler vardır,ben bilmiyordum.Burada mutlaka bahsetmek istedim.Çünkü bugün sağlıklıyız,sağlıklı çocuklara sahibiz şükürler olsun.Ama yarın için hiçbirimizin garantisi yok.O yüzden hepimiz bu tarz kampanyaların iyi yerlere kaynak yaratacağını düşünerek lütfen desteklerimizi esirgemeyelim.Ve kutunun içindeki o güzel notta da yazdığı gibi ''bir mum diğerini yakmak için kullanıldığında hiçbir şey kaybetmez'' Lütfen ışığımızı ihtiyacı olanlarla paylaşalım.İZEV hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz www.izev.org.tr. adresini bir tıklayın bakalım.



Anneler Günü için hem kendi anneme hem de kayınvalideme hazırladığımı hediyelerimi de önümüzdeki hafta paylaşacağım.Burdan da onları kutluyorum,ellerinden öpüyorum.


Anneciğimi;Fatma Annemi;canım Nokta ve Feriha anneannelerimi;Yüyü'yü;Adadül'ü;Totoş'u;Serpil Yengemi;Hayriye Yengemi;Cannur,Şennur,Egenur teyzelerimi;Emine halamı ; anne olmaya hazırlanan canım arkadaşım Evrim'i;güzel saçlı kızın annesi Banu'yu;marifetli arkadaşım Aynur'u; benim yine özel arkadaşım Özlem'i;çok uzaklardaki arkadaşım Mehveş'i ve adını yazamadığım tüm anneleri kutluyorum.


Yorumlarınızı bekliyorum.

8 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

zero dedi ki...

Sevgili Yasemin krem karamel benim en ama en çok sevdiğim tatlıdır. Bizim ailede krem karamel üstadı anneannemdir. Bayram seyran gibi tüm ailenin toplanma zamanları yaklaştığında, anneannemin telefonu da daha sık çalmaya başlar. Arayan torun, yeğen, dayı, amca hemen hemen herkesin hatır sorduktan sonra ilk söylediği "yahu şu bayram bir krem karamel yapsan da yesek" olur. Sanki her bayram yapmıyormuş gibi:) Biraz biliyorum nasıl yaptığını ama şimdi öyle göz kararı yazmak olmaz. En kısa zamanda tam tarifini alıp yazıcam sana.

Bu vesileyle İZEV'le tanışmış olmaktan da çok memnun oldum. Sayfalarını da detaylıca inceleyeceğim. Bu arada şimdiden anneler gününü de kutlamak isterim:)
Zeren

EZGi :)) dedi ki...

dr outkerin bu krem karameline bende bayılıyorum sık sık yaparım canım ellerine saglık kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

yasemincim ben de senin anneler gününü kutluyorum
tuğrişi ve seni öpüyorum
özlem

egeli dedi ki...

vallahi dr oetkerin her bir şeyi güzel oluyor,bir de creme brulesini dene bak süper,ayrıca eşinin sana getirdiği hediyede çok anlamlı doğrusu ....sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

canım anneler günün kutlu olsun

zarpandit_gokche dedi ki...

anneler melek insanlar bu muhteşem gününüzü kutluyorum:)
umarım en kısa zmanda farklı tariflerinizle bzi mutlu edersiniz:)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canımm arkadaşım, aslında kaymaçina diye bir tatlı var, Bizim grumeli tatlısı. Krem Karamele çok benzer, ben onun tarifini bulup sana yollayacağım inşallah. Cumartesi için çok teşekkürler,ayaklarına sağlık.

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Yasemincim
Geçte olsa anneler günün kutlu olsun
Ellerine sağlık
krem karamel harika görünüyor.
Hediyende çok anlamlı bu arada

sevgiyle kal

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da