18 Mayıs 2008 Pazar

Bugün Konu Yok...

Aslında hiç yazasım yok bugünlerde ama içimi de bir yerlere dökmem biraz yazıp rahatlamam gerek sanırım.Kimseyi de kendi kuruntularımla sıkmaya niyetim yok yanlış anlaşılmasın.Sadece birkaç satır karalayıp kafamı dağıtmak istiyorum becerebilirsem.Dünkü ve bugünkü günübirlik gezilerimizi ve fotoğraflarını haftaiçi yayınlayacağım.Dünkü Büyükada ve bugünkü Darıca Hayvanat Bahçesi gezileri oldukça renkli ve keyifliydi.İstanbul tatil sebebiyle biraz boşalır biz de rahat rahat gezeriz tezimiz de pek tutmadı,her yerde inanılmaz bir kalabalık vardı 2 gündür.Herşeye rağmen keyfimizi bozmadık.Neyse bu konuda daha sonra uzun uzun yazacağım.

Bugün asıl bahsetmek istediğim geçen haftaki güzel bir ziyaretim ile ilgili.Bayan Baykuş'um canım Banu'ya ve güzel saçlı tatlı kızı Kayra'ya misafir oldum.Uzun masabaşı sohbetleri her ne kadar arada Kayra tarafından sabote edilmeye çalışıldıysa da çok keyifliydi.


Pek birşey yapmayı bilmem diyenden korkacaksın asıl,neler yapmış neler arkadaşım.Kek,mercimek köftesi,buharda pişmiş soslu sebze salatası,elmalı turta,çikolatalı fondü,börek (fotoğrafını çekmeyi unutmuşum),zeytinyağlı biber dolması,bir de adını bilemediğim çok leziz bir tatlı.Tabii sayfamda yayınlayacağım diye hemen fotoğrafladım hepsini.Sonra da sırasıyla hepsinden yedim afiyetle,hepsi çok güzeldi özellikle fondü olayına bittim.Her ne kadar sıcak çikolata damağımı yakmış olsa da tadı damağımda gerçekten kaldı.En yakın zamanda bir fondü seti de ben alacağım,evdeki çikolata severleri mutlu etmek için iyi bir yol.


Banu yine kendi yaptığı çok güzel şeyler armağan etti bana,onları da en kısa zamanda paylaşacağım.Bir de tasarımlarını gösterdi ki inanamazsınız hepsi olağanüstü.Teker teker fotoğraflamak mümkün değil ama bir çoğunu zaten kendi blogunda görebilirsiniz.Takı yapan çok kişi var ama gerçekten özgün tasarım yapan fazla yok.

İşte böyle çok sık arkadaşlarımı ziyarete gidemiyorum malum Tuğra ile kolay olmuyor.Geçen hafta teyzesi ile beraberdi ben özgürdüm yani gönlümce muhabbet edebildim.Allah ufak çocuğu olanlara kolaylık versin.Gerçekten hayatı güzelleştirdikleri kadar zorlaştırıyorlar da bazen.

Neyse konu dağıldı,nerden başladık nereye geldim.Bugün de böyle olsun,serbest çalışma tadında.Herkese iyi pazarlar.Ayrıca 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramınız Kutlu Olsun...

Varsa yorum buyrun buyrun...

2 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Canım arkadaşımm, iyi ki geldin, ayaklarına sağlık. Yorumların için çok sağollll.

zarpandit_gokche dedi ki...

ta ta ta fondüyü gordum aradan :)

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da