9 Nisan 2008 Çarşamba

Yalancı Pizza

Uzun bir aradan sonra işte geldik yine burdayız.Birkaç günlüğüne yine anneme gitmiştim ama aklım hep burda blogumdaydı.Asında ordan da tarif ekleyebilirdim ama tarifleri topladım artık sırayla paylaşacağım.Gitmeden önce Pazar kahvaltımız için yaptığım kolay yalancı pizza ile başlayayım dedim.Çünkü evde biriken yapacak bir yığın iş var,öyle uzun uzadıya tarif verecek durumum yok.Bunun acısını çıkarırım artık sonra.

Evde bayatlamış ekmekleriniz varsa yapın bence dilediğiniz malzeme ile.Ben bayat tost ekmeklerinin üzerine biraz salça ile karıştırılmış domates sosu sürdüm.Onun üzerine de sadece yeşil biber dilimleri ve sosis koydum.En üste de bir dilim gravyer peyniri koydum.Sonra da fırına verdim.Peyniri eriyene kadar bekledik ve afiyetle yedik.Tuğracığım pizzaya bayılır ama buna aynı ilgiyi göstermedi sanırım yalancı olduğunu anladı.Bir de bu ara yine diş çıkarma dönemindeyiz offff offf demeliyim:-(





















Bir de bu güzel laleleri paylaşmak istedim burda.Geçtiğimiz Cumartesi günü Bağdat Caddesinde her yer bu güzel laleler ile bezenmişti.İstanbul Belediyesi 3.Lale Festivali dolayısıyla tüm cadde rengarenk idi.Tuğra mızmızlanınca çok da resim çekemedim artık idare ediverin...

yorumlar için buraya lütfen

3 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

peyniri en üstte koymak olayı şıklaştırmış.Süpriz yumurta gibi olmuşşşşş.Ellerine sağlık.

www.edasuner.com dedi ki...

Heh düzelmiş canım dün yorum alanın yokdu değişik bir fikir ve çokda şeker yazmışsın :)

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

edacım senin şekerliğin o,üşenmeden sıkılmadan tekrar yorum eklediğin ben teşekkür ederim tekrar..sevgiler
bu arada sayfandaki blog yarışması olayını okudum onunla da ilgilenecem,kim bilir belki ben birinci olurum:))

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da