9 Mart 2008 Pazar

Yapılacaklar Listem Doldu Taştı

Kaç gündür bloguma hiçbir yeni ekleme yapamadım.Birkaç gündür Tuğra'yı da alıp anneme gitmiştim,güya ordan da yapacaktım bişeyler ama olmadı işte.Bugün evimize döndük.Çoook özledim blogumu ve bir sürü de yeni tarifim oldu deneyecek.Dün de oturdum küçük bir yapılacaklar listesi yaptım kendime.


*Yeni alınan yumurta ve krep kalıpları kullanılıp en kısa zamanda resimlendirilip blogda yayınlanacak.Bu kalıpları Çarşamba günü yeni açılan Metroport AVM'deki Tchibo mağazasından görüp aldım.Yumurtayı hiç sevmeyen biri olduğum halde bana çok şirin ve şık göründüler.İçlerinde sadece yumurta da değil,krep de yapılabiliyormuş,tam bana göre dedim ve düşünmeden aldım.Sizlere de göstereyim dedim,kullandıktan sonra da yorumlarımı ayrıca eklerim.


*Yine yeni alınan 2 adet 2 katlı kurabiye tabağı en kısa zamanda içlerinde lezzetli kurabiyelerle buluşturulacak.Bu blogla ilgilenmeden önce öyle tabakmış,çanakmış pek ilgim yoktu aslında.Şimdi her gittiğim yerde ilk baktığım şeyler bunlar oldu,nasıl daha şık sunarım resimlerim vs diye alışverişe başladım.Hadi bakalım hayırlısı.


*Annemden alınan bir yığın yemek dergileri karıştırılıp içlerinden şöyle afilli tarifler bulunup denenecek,denenmeli yani ayıptır bak bak olmuyor ki...Benim annem de aslında çok becerikli ve pasta börek kurabiye işlerinde iddialıdır,eeee hal böyle olunca onun tarif defterini bir elden geçirdim,yemek dergilerine el koydum bir süreliğine.Bakalım boynuz kulağı geçecek mi???


*Tüm yapılacakların yanında geniş çapta başlanan rejim denemeleri kesinlikle bozulmayacak.Öyle çok fazla da değil sadece hamilelik kilolarımın bir kısmı kaldı verilecek ama biraz sıkmam gerek kendimi malum yeni tarifleri deneyip de kilo almamam büyük başarı gibi görünüyor.



*Son günlerin en yeni rejim modası olan beşibiryerde ot karışımları uygulamasına tam gaz devam edilecek,dün akşamki kebap ziyafeti unutulacak.Funda yaprağı,mate yaprağı,biberiye,kekik,yeşil çay karışımı.Bakalım bu mucize karışım nelere kadirmiş onu da görücez.


Bu arada dün Dünya Kadınlar Günü idi.Bir gün gecikmeli de olsa tüm kadınların gününü kutluyorum.

0 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da