14 Mart 2008 Cuma

Semizotu Salatası ve Beyaz Peynirli Fındıklı Erişte





Diyete devam elbette -çaktırmayın arada kaçırdığım oluyor- ama evdeki minik yavruyu unutmuyoruz.Küçük adamcık zaten ufak tefek mini minnacık bi de iştahsız bu aralar onu da zayıflatmayalım bizim diyet yemeklerimizle.



Dün akşamki menümüzde de Semizotu salatası vardı.Özlemişim semizotunu,markette görür görmez de aldım.Çiğ çiğ yemek hem daha faydalı sebzeleri hem de yapılması da pratik.Önce bol topraklı semizotlarını birkaç su yıkadım,sonra da sirkeli suda beklettim birkaç dakika.Sonra süzgeçe aldım suyu iyice süzülsün diye yoksa salata biraz sulu oluyor.Ayrı bir yerde yoğurdun içine de 1-2 diş sarımsak rendeledim ve semizotlarını elimle bölerek içine attım.Benden size tavsiye özellikle elinizle parçalayabileceğiniz sebzelerinize metal bıçak değdirmeyin tüm vitaminini alıyor.Elinizle daha iri parçalara ayrılır belki ama vitamini içinde kalır.Evet semizotu salatamız hazırdı böylece,fazla olanlar da bugün Tuğracığıma semizotu yemeği olacak.






Tuğra'nın dün akşamki menüsü çok lezizdi,zaten hepsini de yemedi bana kaldı.Diyeti bir kenara bırakıp yedim yani dayanamayıp.Çok az erişteyi haşladım.Sonra süzüp biraz tereyağı ile tencerede çevirdim.Tabağa alıp üzerine beyaz peynir ufaladım ve en üste de çekilmiş fındık ekledim.Yeme de yanında yat oldu yine:)) Afiyet olsun

0 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da