21 Mart 2008 Cuma

İyi ki Doğurdun Totoş,İyi ki Doğdun Sude







Bugün çok sevdiğim birinin çok sevdiğim kızının doğumgünü.En küçük teyzemin küçük kızı Sudeciğimin.Sudecim izin ver önce biraz annenden bahsedelim.Çünkü Fatoş öyle geçiştirilecek biri değil.Sayfalara sığmayacak biri,teyzem ama çoğu zaman da en yakın arkadaşım.Anneannemin ve rahmetli dedemin tekne kazıntısı,10 çocuğun sonuncusu.Dolayısıyla da tüm abla - abilerinin kardeşinden çok çocuğu gibi büyümüş,yeğenlerinin de teyze ve halası olmaktan çok arkadaşı olmuştur.En azından kendi adıma ben onu teyzem değil de arkadaşım bildim.Hayatımın en önemli dönüm noktalarında hep beni etkilemeden bana yol gösteren,candan dinleyen,objektif bakabilen,cesaret verebilen nadir biri.






Eee bu kadar reklamdan sonra sıra Sude'de.Sudeciğimin bir de kendinden büyük abisi var.Totoş çok zor bir hamilelik geçirdiği halde inat etti ikinciyi de doğurucam diye ve kara kız güzel Sude'yi doğurdu. Ve ne iyi etti de yaptı bence.Ben dahil çoğu kişi ikinciye cesaret edemezken ille de olacak dedi.Sude tombik,kara kaşlı kara gözlü çok cici bebekti.Herkesin ellerinde el bebek gül bebek büyüdü.Şimdi de annesinin en yakın arkadaşı.Bilmiş mi bilmiş,akıllı mı akıllı,çoook güzel resimler yapan 8 yaşında bir kız oldu artık.Dün bile okulunda bir resim yarışmasında birinci olmuş.




Benim en küçük kuzenim,Tuğra'nın çok sevdiği Sude ablası doğumgünün kutlu olsun.Şansın,yolun hep açık olsun.Hep sevdiğin,keyif aldığın işler yap inşallah.Annene babana layık bir çocuk ol umarım.


Bir de taa yazdan kalan bir resmimizi buldum Sude'nin fotoğrafını ararken.Annem,Totoş,Tuğra,Sude ve ben ne güzel dondurma keyfi yapmaya gidiyorduk.





Bugün sana bir pasta yapmak isterdim ama Tuğra ile pek mümkün olmadı.Ben de sana hindistancevizli bu kurabiyeleri yaptım.Hatta bak ismini bile yazdım.Öyle de güzel pişmiş ki senin gibi çok tatlı olmuştu,ben de isminin E'sini yedim bile.Senin gibi tatlı hmmm.Tuğra da ayıcıklı olani sevdi yedi güle güle.


Hindistancevizli Kurabiye

Malzemeler
250 gr margarin
1 su bardağı toz şeker
2 adet yumurta
kabartma tozu
vanilya
3 yemek kaşığı hindistancevizi
alabildiği kadar un

Oda sıcaklığındaki margarinle tüm malzemeleri bir güzel karıştırdım.İçine de alabildiği kadar un ekledim.Güzel bir kıvama gelene kadar yoğurdum.Sonra da şekilli kalıplarımla kestim.Üzerlerini kuru kara üzümle süsledim.Ve 170 derece fırında yaklaşık 15 dk pişirdim.Fırından çıkınca da tarçın serptim.Hindistancevizi ve tarçının kokusu da tüm evi sardı.Afiyet olsun.

5 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Ne güzel yazmışsın, ne güzel yapmışsın, ellerine sağlıkk. 2 katlına bayıldım bu arada. Gül desenleriyle çok romantik.

YASEMİN ASLIHAN BABALIK dedi ki...

sağol canım,sana da yaparım gelirken.evet tabağım hem gül hem de kelebek desenli.romantikim ben de zaten:))))

Adsız dedi ki...

canım kuzenım ellerıne sağlık
2 katlında kurabıyelerınde cok guzel gozukuyo
sudenın dogum gunu kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

canım yeğenım benım annen gıbı benı de ağlatacaktın nerdeyse...benım hakkımda boyle guzel seyler dusunmen ve bu kadar mukemmel ıfade etmen benı cok onurlandırdı cok mutlu oldum.Ailece tesekkur edıyoruz sana sevımlı tutının guzel annesı..Ayrıca bır ,tesekkur de bıze tutıyı kazandırdıgın ıcın yerım onu ben.BIZ DE SIMDI KIZIMLA YAPTIGIMIZ PASTAYI KESECEGIZ SUDE SABIRSIZLANIYOR.AAAA BUYUK YAZMISIM.SENI COK AMA COK AMA COOOOK SEVIYORUM.IYI KI VARSIN BENIM GUZEL YEGENIM.BIZIM ICIN YEE YEEEYİ ÖP E Mİ?

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım
Sude'nin doğumgünü kutlu olsun
seninde ellerine sağlık çok cici olmuşlar

mutlu haftasonları

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da