12 Mart 2008 Çarşamba

Hoşgeldin Bayan Baykuş,bu Portakallı Puding sana



Dün benim verdiğim gaza dayanamayarak Banu'cuğum kendine bir blog oluşturdu.Ki bence bu işi çoktan yapması gerekenlerden biri.Çok becerikli,çok zevkli ve yaptığı takılar öyle böyle değil yani.Bana verdiği güzel kolyeleri o kadar beğeniyor ki etraftakiler bence bu blog onun hayranlarını artıracak.


Sanırım biraz da işinin yoğunluğundan yapamadığı bu işe sonunda el attı.Canımcım blogun hayırlı olsun,senin o güzel cicilerini merakla bekliyorum,sendeki cevheri göster bu blog alemine artık.Bu portakal kabuklu kakaolu puding benden sana hoşgeldin hediyesi olsun.


Pudingin tarifini buradan alabilirsiniz.Sadece farklı olarak içine biskuvi koymadım,portakal kabuğu rendeledim.Afiyet olsun.

1 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Aslıhan'cımmm, ellerine sağlık. Yazdığın her güzel söz içinde çok sağol.

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da