4 Mart 2008 Salı

Eski tarif üzerine yeni denemeler


Size de oluyor mu bilmiyorum ama ben bir yaptığım yemeği bir dahaki sefere aynı şekilde yapamıyorum.Daha doğrusu yapmıyorum içimden gelmiyor.Mutlaka birşeyler değiştirecem,bişeyler ekleyip bişeyler çıkarıcam tariften yoksa çatlarım yani.Televizyon programlarından aldığım tariflerde de öyle,orda gördüğümü mutlaka kendime uyarlıyorum.İçinde sevmediğim bir malzeme mi var hooop başka bişey alıyor onun yerini.

Bugün de tam dediğim gibi oldu,geçenlerde yaptığım Pırasa mücverini tekrar yapmak istedim.Çok lezzetli olmuştu gerçekten bir daha yiyelim dedim.Zaten dün akşam kuzenciğim de tarifimi çok beğendiğini bugün yapacağını söyledi.Kalktım ben de yaptım ama neler değiştirdim neler.
Öncelikle bir arkadaş patateslerin bu şekilde pişip pişmediğini sormuş valla yeterince pişiyor.Ama tesadüf bu ya bugün tarifi aldığım programa da çok istek gelmiş tarifi tekrar verdi Nükhet Durucum.Patatesler haşlanıp öyle rende yapılıyormuş ama ben çiğden rendeledim.

Asıl değişiklik başka tabii tarifteki.Öğlende Tuğra beyciğime biftek yaptım salçalı ama biraz fazla yapmışım,1 dilimi artınca ben de onu bir güzel ufaladım zaten un gibi pişmişti ve güzelce suyuyla beraber kattım yemeğime.Oldu mu size parça etli pırasa mücveri,hmmm şahane etli sevenler bir de böyle denesinler.Ama resim alamadım malum koku sarınca etrafı hemencecik dalıp yedik biz resim çekmeyi unutup,eski resme bakıverin artık.

Afiyet olsun

1 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

tadinadoyamadım-dilek dedi ki...

mutlu günler canım
karışık meyveli kek harika görünüyor.Ellerine sağlık
kayınvalidenin

canım 1 litre suya yapılan karışım bir günde tüketiliyor

hergün taze taze yapıp tüketmen gerekiyor
ben birkaç gündür içiyorum
şiddetle tavsiye edrim
sevgiyle kal
görüşmek üzere
hoşçakal

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da