28 Mart 2008 Cuma

Elmalı Tavuk Göğsü

Bugün Yüyü'nün yeni evine
''güle güle oturun'' demeye gittik.Yine alışılmış güzel sofrasını hazırlamıştı bizlere.Ve yine o güzel masabaşı sohbetleri edildi saatlerce.Ben kendi ellerimle birşey yapamadım bu defa ama ordan değişik bir tatlı kaçırdım sizlerle paylaşmak için.Biz hepimiz tam not verdik.Ben de hemen işbaşı yapıp resim çektim ve tarif aldım.Eminim bilenler vardır ama bilmeyenler için tarif işte burda,





MALZEMELER
tavukgöğsü için
3 kahve fincanı un
yarım paket margarin
7 kaşık şeker
1 lt süt
vanilya

elmalı harç için
3-4 adet petibör bisküvi
2 orta boy elma
tarçın
irice kesilmiş ceviz ya da fındık
2 yemek kaşığı şeker

Tavukgöğsünü yapmak için önce unla yağı kavurup sonra yavaş yavaş sütü ve şekeri katın.En son vanilya ekleyip,piştikten sonra mikserle iyice karıştırın.
Elmalı harç için ise elmaları rendeleyip tarçın,ceviz ya da fındık içi,şekerle beraber elmalar yumuşayana kadar kavurun.Sonra bir borcama bunu döşeyip üzerine de tavukgöğsünü dökün.Bunun üstüne de un gibi iyice ufalanmış petibör bisküvüleri dökün.Afiyet olsun

Not:Çok güzel bir tavukgöğsü tarifi de kayınvalidemin var,damla sakızlı.Artık onu da başka sefere veririm.

Yorum yap

2 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

EZGi :)) dedi ki...

canım benim enfes olmuş enfessss
ellerine saglık kocaman sevgiler

ugurbocegimleafiyetle dedi ki...

Canım Yuyu'nun ellerine sağlık, güle güle otursun evinde inşallah, domates çorbanda nefis olmuş seninde ellerine sağlık...

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da