26 Şubat 2008 Salı

Pastırmalı Nohut


Bugün yemek için acaba ne yapsam,evde ne var ne yok diye bakınırken derin dondurucuya daha önceden haşlayıp koyduğum nohutları gördüm.Haftasonundan kalma pastırmalar da gözüme çarpınca hadi bakalım dedim.Pastırmalı kurufasulye olur da nohut olmaz mı yani.


Ben arada böyle nohutdu mercimekdi haşlayıp atarım buzluğa ve sonradan işe de yarar.Tarif vericem ama miktarlar tamamen kendime göre,herkes elinin ayarını kendi bilir ya.Önce soğanı az sıvıyağda pembeleşene kadar kavurup domatesini,salçasını ekledim.Sonra pastırmaları çemenlerinden ayırıp biraz da onlarla beraber kavurdum.En son nohutları ve suyunu ekleyip düdüklü tenceremi kapattım.Yaklaşık 25 dakika kadar piştikten sonra hazırdı.

Afiyet olsun

0 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da