20 Şubat 2008 Çarşamba

Mercimekli Makarna


Bu tarifi Seda arkadaşımın bloğunda gördüm ve hemen denemeliyim dedim.
Gerçekten de hem mercimek hem de makarna sevenler için çok güzel bir tarif.Ben de bugün dayanamadım ve yaptım.Hatta mercimeği çorba olarak pek hoşlanarak yemeyen Tuğra beyciğim bile makarnanın hatrına bayıla bayıla yedi.Çocuklarına mercimek yediremeyenlere de duyurulur.





Yapılışı çok kolay,kaç kişi için yapıyor iseniz ona göre göz kararı yeşil mercimeği haşlıyoruz.Sonra bu haşlanmış mercimeği soğan ve salça ile de biraz pişiriyoruz.Yenmeye hazır makarnamızın üzerine de servis sırasında döküyoruz.
İnanılmaz lezzetli,mutlaka deneyin derim ben...

1 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Yasemin'cim özellikle oğlunun yemesine çok sevindim. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da