19 Şubat 2008 Salı

Bomba


Dün kar yağarken evde sıkıntıdan habire mutfağa girdim durdum.Bir de bu blogu yaptım yapalı her hazırladığım şeye daha bir fazla özenir oldum.Öyle sırf yensin diye değil de biraz da göze hitap etsin diye düşünüyorum nasıl süslesem diye.Eşim de hava dolayısıyla işe gitmeyip evden çalışınca ona ve oğluma şöyle lezzetli bir meyve tabağı hazırladım.
Aslında ben üniversiteye hazırlanırken birlikte ders çalıştığım en yakın arkadaşımın annesi Selma teyzecim yapardı bunu bize.Çalışırken zihnimiz açılsın diye,Adına da ''Bomba'' derdi.Bilenler bilir ama bilmeyenler için anlatayım.muzlar ve kivi dilimlenir ve tabağa alınır,üzerine ufak parçalar halinde ceviz ve fındık serpilir.En üstte de bal dökülür ve afiyetle yenir.

0 kİşİ fİkrİnİ söylemİş:

Ordan Burdan Hayattan Bizim Usul Makarna' da